Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

1 Like

WR aksjonære er noe for seg selv.
Det er stille. Ingen gjør noe.
Så komme det noen kjøpere. Aksjekursen stiger og vi er noen minutter i 11% opp.
Da får noen panikk og selger småposten sin for 20øre og vi er igjen i minus.

Fatter det ikke, at man på død og liv ikke kan sitte stille i båten.

jupp, så selv om dette faktisk blir noe av, må du nok sitte stille til at alle nissene har solgt seg ut og folk som kan aksjer begynner å handle… :joy:

Er nok en del inverstorer som har kjøpt WR aksjer på kredittkortet og nå kommer regningen. Så de føler seg kanskje presset til å selge.

Se enkelte som har sittet med WR i nær 10 år som nå har redusert mye grunnet nettopp dette. Trist for dem.

:fire:

aksjer på kreditt kort, da skal man være rimelig sikker på kjapp oppgang for at det skal lønne seg, tror ikke wre-me faller innunder der :wink: er vel uansett ikke bra å handle for penger man ikke har

2 Likes

Se denne igjen så ser du at mange har kjøpt på kredittkort og kreditt:

jo,ja, men det var vel føre det ble et børs selskap, og mens selskapet var i oppstarten. når man er en håndfull investorer i en oppstartsfase blir det litt annerledes å putte lånte penger rett inn i selskapet man har en tro på,enn å handle for lånte penger over børs og putter penger i lomma til en tilfeldig aksjonær ( min mening)

edit: i sommer under salget av selskapets egne aksjer valgte jeg heller å å handle fra selskapet, selv om jeg viste at jeg mest sannsynlig ville få tak i billigere aksjer i markedet.
hadde gjort det samme igjen… hadde heller kjøpt for en kr av selskapet enn fra deg på 80 øre, just sayin

Må være tidenes beste investeringsvalg! :joy:

Kan jo gå russiske % om de lykkes.
Men trist at mange har satset “penger” de ikke har. At dette har dratt ut så langt i tid at investorer må selge grunnet det brenner under føttene på dem.

Største problemet for dagens aksjonærer er jo at det omtrent ikke er penger igjen i selskapet. Kommer WR i en posisjon der de har mulighet til å skape noe så må de hente penger. Og da vannes dagens aksjonærer ut til nada. Desverre.

Er ikke enig i begrepet nada. Film skal finansieres via annet selskap.
Men de trenger driftskapital.

De må komme med fremdriftsplan og news. Da kan de sette emisjon på 50 øre og ikke 10 øre.

Tittet litt igjennom tråden og har ikke fått med meg dette. Måtte le. Hvem har lagd dette? Er det mer som er lagd?

tror bloggen er nedlagt…

1 Like

https://www.vg.no/rampelys/film/i/bKnEr3/morgan-kane-saken-ryan-wiik-anmelder-smaaaksjonaer :slight_smile:

1 Like

haha… fant flere bilder når jeg googlet Wiik. Han anmeldte faktisk. Saken ble henlagt ser jeg. Her har du fyren som har levd på andres penger 10 år i Hollywood uten å lage så mye som en snutt. Han blir saksøkt for svindel, gir tilbake alle aksjer han har tatt og så anmelder han en Morgan Kane fan for satire bilder. HA HA, sorry ass.

Jaja, takk for svar. Back to the future og hva som skjer videre.

Edit: Han Kjosmoen burde jo fått en hederspris. Godt noen sa hva de mente. Han stilte opp i VG med den t-skjorten :rofl::joy:

1 Like

Kjekt at WR er en av få vinnere i dag!
En godmelding kunne blåst Wr over 50 øre.

Nå må ledelsen våkne!
Er Khan tilbake i jobb burde de børsmelde at hun er tilbake i full stilling.

renud:

Antar det er flere her som har sett Producer Patrick Strøms siste to tweets datert 11. oktober (nr 2 og 3 ovenfra)?
https://twitter.com/iampatrickstrom

Har jo endel step igjen på veien mot film. Får håpe på det blir en status oppdatering snart

https://help.imdb.com/article/contribution/titles/production-status/GBBBPNJHFZZKY7W9?ref_=helpms_helpart_inline#

Men vi er på vei og det bør investorene få med seg:) helt utrolig og nesten trist at noen selger til dagens kurs.

Hold på aksjene gutter.
Men vent med :champagne:

Tja, er jo kjempe gambling om filmen blir noe av for det første, for det andre, kan den tjene in noen kr. Og kommer den tidsnok ? 2mnd til de trenger mer penger… forstår godt at noen ikke tørr og gamble på alt dette… det er jo ikke gitt at selv om denne filmen skulle blitt noe av at den genererer en skyhøy aksjekurs… vi får bare vente å se