Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

XXL (XXL) ⚽

Permitterte i XXL tilbake på jobb

Nydelig!

Da har aksjene kommet på ASK kontoen. Spennende morgendag:)

Hva tenker folk om XXL fremover? De har steget mye. Kommer det en tur ned eller er XXL på vei tilbake igjen? Ville tro at ikke alle problemene deres er løst helt enda… :smile:

Solgte de siste 10k her i dag på 16.72.

Uaktuelt for meg å gå inn på de kursene vi har sett her de siste dagene, før de kan vise til blå tall på bunnlinjen.

XXL er heller ikke kjent for å yte god service. Der har de en jobb å gjøre.

4 Likes

XXL ASA – NEW SHARE CAPITAL EXPECTED TO BE REGISTERED TODAY

XXL ASA – NEW SHARE CAPITAL REGISTERED

XXL ASA - Mandatory notification of trade

Styremedlem som kjøper på den prisen ser jo greit ut. Blir spennende å se tallene for Q2.

2 Likes

CEO for Nille er hun også

1 Like

Hei.
Hva tenker dere om denne shorten i XXL ?
Ser at PENTWATER CAPITAL MANAGEMENT EUROPE LLP har økt sin short fra 13. til 14. mai .
Noen som vet hva den er satt på ?
Mulig dem bør dekke seg inn kanskje ?

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010716863

XXL ASA - Minutes from Annual General Meeting

Hele flybudsjett skal inn i turutstyr?:thinking: Kronen styrker seg også mye nå som er bra for import.

1 Like

Er det for sent å slenge seg på XXL-bølgen? hva tenker dere?

Fikk du svar ? :slight_smile:

Nei :blush:

Ifølge Paul Harper i DNB, så kan det tyde på at det vil være gode muligheter for å tjene noen kroner på XXL fremover.
Ikke noen fasit på noen ting, men jeg selv har god tro på at det blir et par gode kvartaler nå for XXL. Har tro på Pål Wibe som ny sjef og det virker som mye positivt skjer nå i XXL. Flotte innsidekjøp :slight_smile:
Det er aldri negativt.
En får gjøre seg opp sin egen mening tenker nå jeg .

1 Like

Du har sikkert oppdaget det selv ,hvor mange av vennene dine har kjøpt turutstyr? folk som kanskje ikke er turfolk?
Så kan du regne ut mcap før emi og finne ut hva kurs tilsvarer ish etter emi.
Virker også som at XXL sine dårlige holdning til ansatte osv var helt glemt av folket. Min lokale XXL var stappfull iallefall vs andre sportsbutikker.

Instagram folket begynner å promotere norske turer ute i naturen med klær i instagram vennlige farger osv

Innslag fra XXL15:40

“Sportskjeden XXL melder om tosifret prosent vekst i salg av redningsvester i år, sammenlignet med samme periode i fjor. Båtutstyrsbutikker selger som aldri før, og også Redningsselskapet melder om rekordsalg fra sin nettbutikk.”