Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

XXL (XXL) ⚽

XXL ASA - Mandatory notification of trade

1 Like

Noen som følger med her? Mtp situasjonen så tror jeg alt av retail vil tjene gode penger i tiden fremover. Spørsmålet er jo også hvordan kursen responderer på emisjonen med tegningskurs på 5 kroner. Noen innspill?

Er begrenset hvor mange sykler og ski hver enkelt av oss trenger, men i xxl sitt tilfellet er det jo kun været som er problemer og ikke at folk har i grunn nok.

1 Like

Ta Elkjøp da, de omsatte i april mer enn de gjorde i desember som er den største måneden i året, det er også begrenset hvor mye elektronikk folk trenger?

Det er det :slight_smile: Du får stole på egen magefølelse, den pleier som regel å ha rett :slight_smile:

Jeg tør ikke gjøre noe før jeg ser utfallet etter emi :yum:

Noen som har satt seg inn i XXL -caset og kan gi noen innspill til om deltakelse i emi til 5 kan være en god investering?

Er det ikke en vurdering du selv bør ta og ikke andre ta for deg?

Seriøst? Hvorfor er du her om du ikke ønsker investeringstips og diskusjon rundt kommende begivenheter?

3 Likes

Personlig har jeg stor tro på at XXL kommer styrket ut av prosessen de nå står i. Gode folk har kommet inn i ledelsen. Jeg har overtegnet godt.

Jeg er enig i at XXL mest sannsynlig kommer seg styrket ut til slutt, men hvordan vurderer du prisen på 5, og hvordan tenker du prisutviklingen etter emi?

Det handler om magefølelsen for meg, samtidig som jeg mener at XXL har et mer velutviklet konsept hva gjelder drift og markedsføring enn hovedkonkurrenten. Spennende tider i retail for tiden.

XXL har jo et shitty rykte. Du drar ikke dit hvis du trenger hjelp. Handler litt der selv, men det er kun pris de kan konkurrere på.

XXL ASA – Subscription by primary insider in the Share Issue

De har en gylden mulighet til å ta andeler og gjøre noe nå, tror denne muligheten er gull for de, men jeg ser på det som ett sparealternativ med års horisont.

Enig. Flere toppledere fra en ikke ukjent grønn retail kjede har startet i selskapet den siste tiden. Dette blir spennede - jeg har stor tro.

Nei, de har plukket på øverste hylle, og han som styrer skuta tar ikke med seg hvem som helst.

Så dette blir bra, men det er en jobb som skal gjøres og kanskje spesielt internt…(ref negative avisoppslag) :slight_smile:

3 Likes

XXL ASA: Last day of trading in subscription rights

XXL – IMPLEMENTATION OF INVESTMENT PROGRAM - MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE

XXL ASA: Last day of the subscription period in the Share Issue