Fortsatt ikke kjøpt, spennende hva som kommer imorgen
Jeg er inne på snutt 2,96… fornøyd med det altså
Hegnar er også på banen:
Ser at hjemmesiden er oppdatert.
http://hugogames.com/
Ronaldo ute? Finner det ikke, men da er det nok like rundt hjørnet.
De virker ganske sikre i sin sak
"Financial outlook 2016
In 2016, Hugo Games expect revenue between DKK 20-25m driven by the launch of several new games with EBITDA of DKK 3-7m -time income or extraordinary costs. ). In 2016 we are turning an operational loss (EBITDA) in 2015 into an operational profit.
"
guiding
Financial guidance for 2016
- Hugo Games retains its guidance for the full year. Gross
profit in the range of DKK 20-25m and EBITDA before special
items in the range of DKK 3-7m.
Events occurring after the balance sheet date - The Board of directors has decided to carry out a capital
increase in July 2016. - The company has entered into a worldwide exclusive
agreement with American football quarterback and icon Cam
Newton cf. company announcement no. 12 of 25 April 2016.
ikke veldig bra… utsatt street soccer til etter em i fotball er ikke det beste. Men jeg er fortsatt spent paa ronaldos spill som jeg haaper kommer sammen med eller tidligere enn em.
Og emisjon i juli. Men det kan jo være at denne investoren som kommer inn vil ta hele greia.
Et ekstra spill er lagt til for release i 2016.
“Ronaldo: Kick’n’Run and Hugo Flower Flush will be launched globally in Q2 and additional five games are expected to be launched in 2016”
I årsrapporten hadde de 4 ekstra spill i tillegg til Ronaldo og HFF. Nå har de 5.
Edit:
Nye spillet som er lagt til er Cam Newton.
Cam Newton: Football Run Q4
Vi har altså 3 kjendisspill i vente i løpet av 2016.’
Denne var fin:
"Axe in Face 2 has not yet performed as assessed, however we still see a potential for Axe in Face 2
and is currently negotiating possible partnerships that will bring Axe in Face 2 on track. "
ja du har rett! Cam Newton spill er lagt til tror jeg! Jeg har fortsatt troa og selger ikke. sitter med mine aksjer lenge, potensialet er stort over litt tid tror jeg.
blir 15 mill nye aksjer saa vidt jeg kan se… http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=402998
Axe in Face2 gets pre-installed on Samsung No. 024-2016
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=402999
de hviler ikke bra melding!
Hmm, tror nok eg fortsatt sitter på sidelinjen å følger med
Fra presentasjon som var kl 10:
De planlegger å kjøpe opp minimum et mobilspill-selskap, som en del av deres ambisjon om å bli et tier 1 selskap innenfor mobilspill.
50/50 deling av inntektene for Lima Sky-spillet. De føler at markedet enda ikke har oppfattet hvor stor denne avtalen er. De ser på denne avtalen som en mye større avtale enn f.eks. signering av Ronaldo. Hvis det første spillet blir en suksess, regner de med å fortsette samarbeidet i ettertid.
De kunne ikke si noe mer om den potensielle investoren enn hva som framkom i melding.
Det ser ut som at de har omgjort litt på release av Ronaldo-spillet, og slipper det under EM i fotball. Det tror jeg er lurt.
Fra presentasjon:
“A cool Street Soccer game to be released in connection with Euro Cup 2016, France.”
Altså mellom 10. juni til 10. juli.
Nå er det meldt om at en investor ønsker å ta plass, og så er det meldt at emi kommer.
Det burde jo da være mulig å kjøre en rettet emi mot denne investoren da, og til noe lunde lik kurs som dagens kurs ?
Skulle da ikke være noe grunn til stor rabatt her, synst Hugo er spennende nå, men venter fortsatt litt.
Ja burde være mulig, men emisjonen rettes mot eksisterende aksjonærer, og Henrik Kølle, som i dag allerede eier 47,8% av selskapet, har sagt at han er svært positiv til å delte i en emisjon. Da særlig på grunn av de nyeste avtalene, som har stor verdi i USA.
For øvrig har han uttalt at dersom de lykkes skikkelig med bare et av spillene de har i pipeline, er dette nok til å bidra til at kursen kan gå 10-gangen+.
Ronaldo gjor seg deilig i forkant av EM