Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aega (AEGA.OL)

Starter en tråd om AEGA ASA (AEGA.OL) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

Aega ASA, solar utility company, acquires and operates solar power plants. It owns a portfolio of six individual solar parks in the Umbria and Lazio regions in Italy with a combined production capacity of 6MW.

The company was formerly known as Nordic Financials ASA and changed its name to Aega ASA in January 2016. Aega ASA is based in Oslo, Norway.

La oss starte diskusjonen! @Leolion @Gartland @pdx

3 Likes

Jeg vurderer å kjøpe meg inn i selskapet. Er det fler her?

Årsaken til vurdering av kjøp er en stødig kursutvikling de siste 3 årene, interessante innside-kjøp de siste månedene, grønn utvikling på kloden, og prisforskjellene mellom Aega og en av dagens prosentvise vinnere, EAM solar. Kom gjerne med innspill!

EDIT: kursutvikling* ikke vekst.

Ja vel ?

Beklager. Skulle stå kursutvikling!

Glad jeg kjøpte i går. Aega opp 12% på økende volum.

spennende selskap som “massene” ikke har oppdaget ennå.

1 Like

Neste xi drive dette da, jojo, hva er greia med Aega da ?

solparker, lav markedsverdi. alt grønt virker å skulle ha 1mrd + markedsverdi? :slight_smile:

2 Likes

Grei skuring hittil i dag! :slightly_smiling_face:

Nærmer seg samme nivå som kursen var i begynnelsen av 2017(dvs 3kr ) :wink:

1 Like

I dette tempoet er vi der innen close i dag!

Skjermbilde 2020-10-19 kl. 15.32.59|690x409

Så det er hype som driver denne også…

Vekdig til driv i denna, skal den på andre siden 3’eren ?

Det er jo en liten maktkamp på gang i Aega så blir interessant å se hva som skjer her framover. Aega er foresten 1 av 2 prosjekter jeg ble med på gjennom Pioneer Capital og ser ut som om det til slutt blir grei gevinst.

1 Like

Det er byttet mye aksjer rundt her på 2,8
Spennende om den skal falle sammen eller knaller videre opp, fristende å prøve seg med en liten trade

Fra inngang på 1,82 boom!!! Spennende nå mot 1.desember og 18 desember :partying_face:

Det var da veldig, tik en på 2,8 igår, ut på 3,32 idag.
Ergerlig å se den har vert langt over der da.

Jaja, skummel sak nå, er det basert på aksjeanlyser sin sak den går på eller er det maktkampen ?

Var en en dum ting å prøve å trade denne. Hoppet av etter 17% i går, den kom aldri ned igjen og fortsatte opp i dag. La inn en ordre for morgendagen, for denne har jeg tro på.