Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Solgte alt på 1,05…

forsøk på å pump den over 1kr nå

Takk for nå folkens.

Jeg trodde ikke jeg skulle gjøre dette, men jeg er lei. Utblødd.
Det var et high-bet fra starten av, men jeg orker ikke mer - Jeg tar tapet nå, i stedet for på halvkrona.

Senegal var et siste håp for meg - Jeg ser ingen lys i tunellen lengere.
Gambia er i beste fall LANGT frem i tid, Sierra Leone er allerede for dyrt for å borre på, og Senegal var det eneste (i mine øyne) som kunne redde oss uten emisjon.

Jeg har tatt et tap jeg egentlig hadde innstilt meg på å kjøre i graven, men jeg har planer for å hente det inn gjennom krypto. Det har vært et spennende år folkens - Lykke til for dere som er igjen. Den harde kjerne :slight_smile:

5 Likes

Er ikke akkurat overrasket over dagens melding. Kan ennå løse seg, selv om det ser mørkt ut, men dette blir å ta tid. Som vi alle vet " Time is money":face_with_monocle:

1 Like

Det gjorde litt vondt å se rallyet fra utsiden forge uke, glad eg holdt meg til planen med å vente på avklaringer uanset kursutvikling

1 Like

Vi er nå under ATL så langt jeg ser i chartet. Går ikke lenger tilbake. Noen som har historikk?

1 Like

Det stemmer det

Edit : den har aldr vert lavere

Glad jeg fikk melket kua før den ble tom! Føler med dere som sitter med tap! :cold_sweat:

Kommer til å doble på 0.50 øre - hvis den kommer så lavt, hvis ikke får det bare være :smile:

2 Likes

Husk at nedsiden alltid er 100 % uansett hvor lite aksjen er verdt.

4 Likes

Ønsker dere all lykke videre. Typisk meg om Gambia kommer som et seierskudd i Januar :thinking:

Jeg har allerede tatt opp kampen, og skal hente inn tapet på “kryptoens år” 2018. Dette var et ublidt førstegangs møte med aksjemarkedet, men jeg har lært mye.

2 Likes

Dette selskapet har store låneforfall til sommeren og lite penger på bok sett i forhold til dette, her må det hentes penger for å betale på lånene. Så mye er sikkert. Og med selskapets nå endrede fremtidsutsikter så kan dette bli en stor utfordring…

Cash p.t som renner ut fort var 16 MUSD i sommer, og gjeld som forfaller er 44 MUSD.

I tillegg til alt dette så behøver de også penger til rettslige prosesser videre mot myndighetene i Gambia.

Og hva har de av potensielle inntekter de neste årene ?

Ingenting. Emisjon? Men hvem vil bli med på emisjon i noe så høyst usikkert?

nå trenger vi bare en godt organisert paretoemisjon, der kursen blir pumpet over 10kr :wink: :blush:

2 Likes

For ikke å snakke om hvor MYE de må selge ut.
Tenk at forrige emisjon lå på rundt 7kr.

Det betyr at dem nødvendigvis må selge 7 ganger så mange aksjer for å få samme summen inn.
Tenk så utvasket kursen blir?!

Som jeg har sagt før, jeg unner dere det beste. Lykke til! Jeg er allerede 20% opp fra summen jeg tok ut av APCL i dag. Kjører kryptobølgen opp til et “break-even”

2 Likes

Ble hardt skudd for baugen dette! Ikke hver dag en opplever -43.87% på et selskap. Faktisk ble jeg overrasket over at det skulle bli så dramatisk fall på den meldingen med tanke på oppgangen som var på fredag. Hadde det vært at det lå en terminering på plass fra Senegal sin side så forstår jeg det, men med at kontrakten ikke er fornyet innen fristen, det forventet jeg nesten. Skulle solgt ut litt av det jeg tidligere kjøpte på kurs 1.03 og sikret sånn sett i hindsight…

Nei heldigvis ikke dagligkost, men når det først skjer, så skjer det i aksjer som Apcl, men mye håp og manglende fundamental utvikling.
En nitrist utvikling dette, men det har vert mangen påminnelser underveis, kjipt for dere som var inne

1 Like

Kjipt ja, men ikke så tungt når man mentalt har tatt tapet. APCL utgjorde i sin tid ca.15% av kapitalen, nå er det bare smuler igjen… men, trenger heldigvis bare Nano i 95 kr så er tapet her mer enn tjent inn, så jeg tar det lugnt :wink:

Hva har vi å se frem mot neste år? Emisjon? Rettsak? Mulig en rettsak mot Senegal også? :laughing:

2 Likes

Eg har troen på st du tar det igjen :+1:

2 Likes

Jeg også! Og så skal jeg inn i ELE etter nyttår og satser på det blir APCL med motsatt fortegn.

1 Like