Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Tankerekka er upåklagelig! :joy: Men masse lykke til!

3 Likes

Ajaj, det är trist men jag tror du tog rätt beslut! Känns bra att lägga något sådant bakom sig och se på andra möjligheter istället! :grinning::+1:

3 Likes

Gratulerer med å ha tatt ett mandig valg, stort sett får man det bedre med seg selv, når endelig beslutningen er tatt, så slipper man å gruble over det.
Tap er ikke noe kjekt, men du er smart, eg tror du tar det igjen andre steder.
Det lukter mann av avgjørelsen din :+1:

4 Likes

Takk @Kronn - et av mine nyttårsforsett har vært å kutte taperne og ikke sitte for lenge med tap. Det har vært tungt å begynne med å kvitte meg med denne - spesielt med et så stort tap men det kjennes også helt OK å være ute og slippe å “gruble” som du sier… :slight_smile:

2 Likes

Voksent valg. Svir litt nå. Merkes nada om et par uker

2 Likes

Dette var tøft gjort, @Nocturne! Har selv hatt mange våkenetter i Funcom, så jeg føler med deg. Nå begynner ting å falle på plass for meg og, mye takket gode råd her på TekInvestor og ikke minst avtalen Funcom fikk med Svenskene! Den gjorde susen :+1: Jeg har 2k aksjer i APCL til snitt på 0,92. De skal jeg sitte med til Dovre faller, eller til de går konkurs!

3 Likes

Takk. Egentlig noe jeg burde gjort for lenge siden men sta som jeg er så satt det langt inne. Men, man må innse feilvalg, og lære av dem, eneste måten å gå videre på. Nå har jeg brukt de siste to månedene på å sette meg inn i kryptoverden så regner med dette tapet dekkes inn ila. året (enten det eller jeg går på en ny smell - bare tiden vil vise :slight_smile: )

1 Like

Er enda staere enn deg @Nocturne du er en av dem jeg trodde skulle være med meg til bitter end, men forstår valget ditt. jeg får stå løpet ut for both of us, kanskje jeg får en heftig avkastning til slutt vi får se :rofl:

3 Likes

Jeg unner deg virkelig det @H.L !

Alle som har mage og tålmodighet til å være med på denne piratskuta fortjener belønning :wink:

2 Likes

Det går helt sikkert bra! Du fikser dette! :+1:

1 Like

Lurt valg, tenker jeg! Sikkert veldig kjipt å gjøre den avgjørelsen, men med rette strategien skal du klare å rette opp skuta.

Dette har uten tvil vært et forferdelig førstegangsmøte med børsen for min del, og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å returnere.

Jeg hentet ut et tap på 90 000kr, men klarte å berge skarve 32 000. (Småpenger i forhold til hva andre holder på med, menmen).
Disse har jeg investert i kryptovaluta, og sitter foreløpig på 50 000kr i gevinst etter halvannen måned.
40 000 igjen, så er jeg også “break-even”, og er veldig fornøyd med det!

7 Likes

Husk å gevinstsikre da :slight_smile:

Planen min er også å hente inn tapet i krypto. Trenger bare å finne neste 10x kandidat :slight_smile: Ellers har jeg jo Nano, og den må legge på seg ca. 15 kr før jeg er break even i APCL.

Hadde 18x på PFR (Gevinstsikret) og har 12-13x på TRX så langt. Denne tror jeg skal gå tigangeren en gang til.

Ser ut til at det er fart i aksjen igjen. Ser fra HO og bruker Warom postet denne linken. Er annet selskap hvor Gambia har sagt at kontrakten er ugyldig hvor de nå har gjort en 180 graders helomvending. Har kke hatt tid til å lese artikkelen, men om en ser på kursen så er det tydelig at markedet reagerer. Artikkelen er fra i går. Kan det ble god ending på dette likevel?

Kommer til å svi litt å sitte utenfor her ja.

1 Like

Det vil nå vise seg da. Kan fortsatt gå galt dette :smile: Har uansett lyst til å få litt tilbakemeldinger på hvordan det går i forhold til arbitration. Har derimot vært veldig fristende lenge nå å bare “move on” å selge seg ut. Derimot om det skulle komme lyspunkter i arbitration så vil det kunne gi utrolige utslag. Verd å få med seg synes jeg.

1 Like

@Warom hva er det du har stelt istand nå da ? :cowboy_hat_face:

2 Likes

Hehe Kronn;
Synes bare det var på tide med en ny HO tråd, og da var jo det ett relevant tema å skrive om(synes nå jeg da :wink: ) Trodde ikke det skulle sette i gang så mye, men det viser vel hvor eksplosiv aksjen er om noe “material” skulle meldes.

3 Likes

Bra jobbet, men ettersom eg er på utsiden, vil eg påstå at det bør være en god salgsmulighet :see_no_evil:

1 Like