Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Fafa Sanyang har fått påskebonusen kanskje?

1 Like

Er vel usannsynlig at kursen går opp 70-80% på et par dager uten at det er noen som sitter på info om at ting kan være i ferd med å løse seg på en eller annen måte? Jeg er kun en liten fisk som ble lurt inn i garnet på kurs rundt 5 kr. Har tatt en sjanse og snittet ned litt, men håper jo på muligheten av å få tilbake det jeg har satt inn.

2 Likes

Hev også inn en veldig liten lyttepost her i fjor, snitt rundt 3/4. Gøy om kursen kommer tilbake til de nivåene, så kan man selge seg ut i 0. Lærte heldigvis mye av mitt spontankjøp.

2 Likes

Det lærte meg iallefall å bli en klokere investor

Bryan Cave partner A. Sarac out of work after AP arbitration

After being hired by the Gambian government in late 2017 to promote new offshore permits, as of the past few weeks Alexander Sarac, from British law firm Bryan Cave Leighton Paisner, no longer has any assignments with the oil minister in Banjul. And for good reason -Gambia’s oil minister Fafa Sanyang is petrified by the potential fallout from an arbitration through the International Centre for Settlement of Investment Disputes (ICSID) with African Petroleum (AP) over blocks A1/A4. AP had been stripped of these permits, located south of the Senegalese discoveries SNE and FAN (operated by Cairn Energy) by Adama Barrow’s administration in early 2017. Given the scope of what the blocks represent, AP won’t give up easily. Gambia may find itself hit with a hefty fine if it loses its arbitration case.

Liker spesielt denne
“And for good reason -Gambia’s oil minister Fafa Sanyang is petrified by the potential fallout from an arbitration”

3 Likes

Minner meg litt om tidligere oppganger, det det kommer kraftige intra nedturer, før ferden fortsetter videre opp.
Skeptisk til selskapet, men så er det dette med trend is youre friend

Inn 1,726
Ut 1,799

1 Like

Inn 1,50 ut 1,794. Hvor tør du ta neste bet, den går jo til himmels…

Funcom 8888 :slight_smile:

Ny artikkel med håp for oss med høyt snitt.
Kopiert fra q10ps på gamle ho forum.
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2431427

4 Likes

@Q10ps

Lenge siden :wave:

Ja, huff og huff! Nå er det alt for lenge siden :stuck_out_tongue_winking_eye: Det ble fullstendig stopp for meg ift forum en periode! Jeg har en tendens til å «legge litt mye» i det, så tar det plutselig mye tid :joy: Så skjedde det mye annet en periode så jeg bare MÅTTE ta en pause, og da ble det til at jeg hverken leste eller postet noe på forum, diskuterte kun via mail og telefon.

Men siden sist så har jeg fylt på litt alt for tidlig, så fylte jeg på en god del på 0.89- i ettertid skulle man selvfølgelig ha solgt på > 10kr, så fylt på under 1kr, men jeg satt hele veien ned jeg altså, hehe, men nå skal jeg sitte hele Heien oppnigjen også, hehe :wink:

6 Likes

Velkommen tilbake :slight_smile: Vi setter pris på all researchen du graver opp for oss - Må være litt slitsomt å diskutere med de på HO til tider, kan tenke meg det var greit å ha et lite avbrekk ja hehe

1 Like

Godt å se deg tilbake på TekInvestor

Da er eg ute igjen, litt angrende på at eg ikke nyttet momentet da den var opp rundt 1,9.
En liten gevinst tar eg nå, når den er i ferd med og dø utigjen å trolig siger nedover i påvente av oppdatering fra selskapet

1 Like

Håper på noe PM ved årsrapport, eller iallefall en guiding, lenge siden de har meldt noe… Gratulerer med gevinst uansett :smiley:

Jeg tør ikke stå udenfor… har gak på 0,99 og 120k styk - en god uge og har stor tro på vi ser en god udvikling videre frem :+1:t2:
Fint med Trade, da den jo er volatil og det har da også fristet, men jeg ikke gjort noget i den retning …
Tro vi ser en ‘foreløbig’ PM i den kommende uge, hvor JP ikke kan bekræfte endelig aftale endnu, men at man er i positiv dialog. Dette fordi jeg tror, at juraen i den nye aftale tager mere end blot et par dage at få endelig på plads.

1 Like

Det er det jeg også tenker, cluet her for Gambia og Senegal er vel å ikke miste ansikt og prøve å redde seg selv, så om de kommer til enighet kommer de til å spille på at “dette var den beste løsningen” - Det er iallefall det jeg håper på, så får tiden vise :slight_smile:

2 Likes

Tror det var et sjakktrekk å komme seg ut før årsrapporten :chart_with_downwards_trend:

https://newsweb.oslobors.no/message/450056

1 Like

Tomt for peng ?