Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Har Timis solgt seg heilt ut no?

1 Like

Er vel delay på aksjonærlistene så det vet vi ikke enda :zipper_mouth_face:

Det var da litt av en 180 graders her i dag? Noen som følger som vet hva som skjer?

Ble plutselig veldig stille. Skal lure på når det skjer ting igjen her. Var mye rykter rundt rettsaken og muligheter for kompromiss. Mulig jeg kjøper igjen bittelitt til dersom vi ser 1 blank igjen, men stresser ikke med noe her. Litt av en aksje :slight_smile:

3 Likes

Skjer svært lite, litt rykter her og der, men så lenge selskapet ikke melder om progresjon, så er det bare å glemme aksjen, livsfarlig farvann dette her.
Selvfølgelig gode muligheter for trading for dei som evner den øvelsen på en god måte

1 Like

RESULTS OF ANNUAL GENERAL MEETING

In accordance with section 251AA of the Corporations Act, African Petroleum
Corporation Limited (OAX: APCL) (African Petroleum or Company) advises that all
resolutions put at the Annual General Meeting of the Company held on 30 May 2018
were passed on a show of hands.
Details of proxies received in respect of each resolution are set out in the
attached proxy summary.

END

For further information, please contact:

Jens Pace, Chief Executive Officer
Stephen West, Chief Financial Officer
Tel: +44 20 3655 7810

Angeline Hicks, Company Secretary
Tel: + 61 401 489 883

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=452491

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180530.OBI.20180530S29

Snappet opp noen Apcl her, i ett svakt øyeblikk her, har falt som mye igjen, kan det komme en reaksjon oppover igjen eller skal den tilbake til 80-90 øre ?

1 Like

Ja, den er meget billig i mine øjne. Småsparere mister tålmodigheden og sælger ud for tidligt og for billigt, i mine øjne. Har ikke mere at købe for i een aktien men det kribler i købsfingeren…

1 Like

Momentumet er rimelig nedover. Jeg tror jeg kommer til å fylle på en minislant til ved neste lønn tenker jeg dersom den går noe videre ned.

Vanskelig aksje å ikke la seg friste av til tider.

1 Like

Om den er billig vet eg ikke, for eg vet ikke hva Apcl eier av lisenser lenger, her handler det kun om håpet for at den skal få en liten rekyl oppigjen, før Evt videre ned.
Kommer garantert ikke til å sitte her mangen dagene.
Noen kroner på bok er det, men ellers lite lysglimt etter min forståelse

1 Like

Skjønner tankegangen kronn. Er du riktig heldig får de noe lisenser tilbake mens du sitter inne og da er jo 3-4-5kr billig :stuck_out_tongue_winking_eye: Hehe

Har tradet litt selv , 2 i pluss og 3 med minus :roll_eyes: Hehe

Rykter fra div skribenter og blogger om at det løser seg i både Gambia og Senegal dro denne opp fra 85 øre til 2,20kr … en god stund siden og den siger nedover igjen , godt hjulpet av Frank timis sitt nedsalg . ( en av hovedeier)

De venter altså på svare fra Senegal på SOSP +mulig lav% av ROP blir d nevnt. Dette er over 1 mnd på overtid av hva apcl satt som 3mnd grense tror jeg på svar før evt voldgift der også . Helt stille fra apcl , forsåvidt helt stille ifra Senegal også .

Div regjeringsfolk og avisartikler mener at Gambia burde gi seg , og ikke risikerer og kaste bort masse penger på voldsgift forhandlinger.

De har fortsatt 2 dypvanns lisenser i sierra leone , og de utløper i slutten av 2018 og 1H 2019 mener jeg …

Ca 60øre av kurs i cash beholdning tror jeg!?

Følger noe med, og den harde kjerne har visstnok ståltro på at dette ordner seg , kanskje på alle områder …

Har ikke baller nok til å sitte med aksjer her utenom litt trading, forstår godt at en inngang på 1,2x var fristende !

Jeg tror vel også at det på sikt ordner seg , men fytti for en evig runddans det er :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lykke til med trade !

PS : kun tatt fra husken de opplysninger her så ikke høgg huet av meg om noe er feil :joy::cowboy_hat_face:

3 Likes

Dette forklarer jo mye av baissingen til enkelte her den siste tida(imens man uffet seg over forumet bort i gata!?). Så lenge man tillater slikt så blir dette forumet ganske likt det nevnte forum. Ærlig talt, hva er forskjellen? Mer troverdighet kanskje(=større tro på påvirkning)? Vel den troverdigheten vil falle raskt om samme kjipe triks benyttes her!

Vel, her føler eg meg truffet, til mitt forsvar, så kjøper eg 30 øre under der den var pluss at eg fortsetter svartmalingen også etter at eg har kjøpt.
Kjøpet har ikke noe med fundamental tro å gjøre

4 Likes

Her bommet eg på traden, å tapet er realisert

Kommer det ikke noe nyhet så siger den nok ned til ~0,90 igjen.

1 Like

Om du ikke liker noe: stay away. IKKE trade, ikke bash for å komme inn billigere… De idiotene dere “jakter på” er utdøende(sanns allerede dødd ut). Gå over på fundamental handel, jo før jo bedre!

1 Like

2017 ANNUAL REPORT AND ACCOUNTS (GLOSSY VERSION)

African Petroleum Corporation Limited (“African Petroleum”), an independent oil
and gas exploration company with licence interests in offshore West Africa, is
pleased to release the glossy version of its annual report and accounts for the
year ended 31 December 2017.

For further information, please contact:

Jens Pace, Chief Executive Officer
Stephen West, Chief Financial Officer
Tel: +44 20 3655 7810

Angeline Hicks, Company Secretary
Tel: + 61 401 489 883

Media Contacts:
Buchanan Ben Romney/Chris Judd
Tel: +44 207 466 5000

About African Petroleum
African Petroleum is an independent oil and gas exploration company with licence
interests in offshore West Africa (Senegal, The Gambia and Sierra Leone). The
Company’s assets are located in proven hydrocarbon basins in the West African
Transform Margin and the Atlantic Margin, where several discoveries have been
made in recent years.

For more information about African Petroleum, please see
www.africanpetroleum.com.au

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=452905

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20180604.OBI.20180604S64

Har skummet igjennom litt fra rapporten og legger på nedenfor litt av det jeg anser som viktig.

Blant annet formidler de at de “comfortably” kan funde arbitration. Nevnes også at de har økonomi til å drive videre minst ut 2018. I tillegg gjentar de dette med at de ikke hadde tatt sakene til arbitration hvis ikke de mente de hadde en sterk sak og at de dersom det skulle være mulig delta i konstruktiv dialog med Senegal og Gambia.

Alt i alt, ikke veldig mye nytt, men litt positivt at ikke det er en emisjon rett rundt hjørnet for å dekke rettsakkostnader.

Link til selve rapporten finner en her: http://www.africanpetroleum.com.au/system/files/uploads/financialdocs/28523_African%20Petroleum_AR17_WEB.pdf

image

5 Likes

Vi får håpe rettssakene går rette veien, ute eller inne, uansett håper eg jo at Apcl en dag skal kunne lykkes :+1:

4 Likes

bilde

Timis er nå ute av topp 20- liste tatt ut i dag og tar med handelen tom Tirsdag.

3 Likes