Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Patsen (7 likes)
  1. @Celestar (7 likes)
  1. @Kronn (4 likes)

Resten av topp 10:

  1. @holmes (3 likes)

  2. @ThomasM (2 likes)

  3. @Janfroy (2 likes)

  4. @hro07 (1 likes)

  5. @Chrysler300C (1 likes)

  6. @Custus (1 likes)

Gratulerer!

Flaggemelding fra Nordnet AB

Nordnet AB (publ) har via deres datterselskap Nordnet Pensjonsförsäkring AB og
Nordnet Livsforsikring AS den 01. November 2018 solgt 198 150 aksjer i African
Petroleum Corporation Ltd (AU000000AOQ0, APCL) til en snittkurs pålydende NOK
0,87. Etter salg eier Nordnet AB (publ) på konsolidert basis 7 628 883 aksjer i
African Petroleum Corporation Ltd, som tilsvarer 4,91 % av antall utestående
aksjer i selskapet. Nordnet AB (publ) utøver ikke stemmerett for disse aksjene.

Ekstern link: https://newsweb.oslobors.no/message/462627

Nyheten er levert av OBI.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181101.OBI.20181101S104

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181106.OBI.20181106S49

Når begynner vi å snakke edruelig inngang her?

14/11-2018 12:33:33: (APCL.OAX) Flaggemelding fra Nordnet AB

Vis børsmeldingen

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181114.OBI.20181114S61

19/11-2018 12:38:08: (APCL.OAX) Flaggemelding

22/11-2018 08:00:00: (APCL.OAX) LICENCE UPDATE - SIERRA LEONE

Går vi under 50-øringen i dag?

1 Like

Jeg har tenkt mange ganger at jeg kanskje tok tapet på «bunn» her, men slik kursen er nå så har den falt nesten 60% til fra der jeg gikk ut. En grei lærdom at ting alltid kan bli verre… :slight_smile:

6 Likes

Ja, vi kommer langt ned hvis/når mange i dag vælger Sælg-knappen - der er ikke mange på køber-siden til at samle op, før der kommer gode nyheder.
Ærgerlig men nok uundgåelig udvikling på kort sigt.
Mener dog der er trods den betydelige risiko er et realistisk potentiale som berrettiger en højere kurs. Men i disse tider hvor risiko ikke er i høj kurs må aktier som APCL lide ekstra - sådan er det.

1 Like

Dette var tilnærmet en positiv melding, en bekymring mindre for aksjonærene

2 Likes

Da er det vel tilbake til at alt står på Gambia og Senegal. Trodde det var Sierra Leone som skulle være backup her. Glad for at jeg står utenfor akkurat nå.

Tok du også tapet?

Tog det meste af tabet i dag - desværre​:triumph::cry:

Jeg har også tatt tapet ja. Har vurdert inngang igjen, men akkurat nå så er det såpass mye annet interessant på markedet at jeg ikke har vært fristet til å legge inn noe igjen. Må si at når denne avtalen har gått adundas så blir det plutselig mindre interessant. Jeg hadde faktisk litt forhåpninger om at det skulle være mulig i det minste å få den biten i land, selv om jeg er godt kjent med problemene med å bore etter olje på så stort dyp.

Nå står de vel stort sett bare med konflikter igjen dessverre. Går ikke Senegal eller Gambia nå så har de vel strengt tatt bortimot ingen ting.

2 Likes

Det er liksom det det blir her nå. En coinflip.

Enten vinner de arbritration eller så ryker de til 0. Desverre.

1 Like

Kom over denne, faktisk troverdig. (Fremførbart underskudd)

2 Likes

30.04.18

Er gravferden under planlegging nå ?

4 Likes

Slik jeg ser det så er det enten eller… Beefen de har med Gambia og Senegal kommer til å ta minst 1-2 år til… Pengekassen er snart tom… må en emisjon til om de skal overleve… akkurat nå er det vel ingen utenfor som tørr å ta på denne… Mister de lisensene så er det game over for Pace & Co

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Kronn (9 likes)
  1. @Celestar (8 likes)
  1. @Nocturne (7 likes)

Resten av topp 10:

  1. @holmes (3 likes)

  2. @Patsen (3 likes)

  3. @hro07 (2 likes)

  4. @ThomasM (2 likes)

  5. @laplagam (2 likes)

  6. @H.L (2 likes)

  7. @Defender (2 likes)

Gratulerer!