Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Synes volumen er højt generelt, og at faldet de sidste dag er på et moderat/lavt niveau. Måske den falder ned og tester 1.0, men ser at den vil stige videre efter et kort ‘pust i bakken’.
Kommer vi under 1,05 supplerer jeg mere.

2 Likes

Den ligger fortsatt over motstanden på 1kr så bra sånn sett

1 Like

2 Likes

15/01-2019 13:59:31: (APCL.OAX) Flaggemelding fra Nordnet AB

Er det noe håp for at dette selskapet finner olje? Jeg finner ingen info om ventende avtaler eller noe. Først tallslipp til sommern…

Første triggere er, at de lande vi har licensaftaler med (Gambia og Senegal) anerkender og følger de aftaler vi har indgået - derefter skal vi nok finde olien😜
Stort potential og stor (men faldende) risiko…
Er selv long i APCL

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @H.L (16 likes)
  1. @Kronn (10 likes)
  1. @Nocturne (7 likes)

Resten av topp 10:

  1. @hro07 (4 likes)

  2. @Chrysler300C (4 likes)

  3. @ThomasM (3 likes)

  4. @Celestar (2 likes)

  5. @laplagam (2 likes)

  6. @Defender (2 likes)

  7. @VargVemund (1 likes)

Gratulerer!

1 Like

Oppdatering fra icsid angående saken mot Gambia. Noen som aner hva dette betyr?

https://icsid.worldbank.org/en/Pages/cases/casedetail.aspx?CaseNo=ARB/17/38

Latest Development:February 28, 2019 - The Claimants file a memorial on admissibility, jurisdiction and the merits.

Det er “bare” starten på den ordinære prosessen.

Er en tråd om APCL, burde kanskje kobles sammen @pdx Spennende at det skjer ting. Usikker på om det blir noe avgjørelse her på en stund. Vurderer inngang igjen fortløpende.

Takker🙂
Vet at det finnes en annen apcl tråd, trodde dette innlegget skulle havne der og ikke opprette en egen tråd🙈uansett spennende at det skjer noe ja👍

1 Like

Umulig og vite når d skjer noe … kan komme noe når som helst , og d kan gå 2-3 mnd …

Jeg har gjort opp min mening , og tror apcl står sterkt både i Gambia og Senegal . Har sitti noen mnd nå og blir sittende til avgjørelse er tatt😀

Støtte på krona har vist seg sterk , og ligger mulig ann til og bryte gjennom 1,10 denne uken :slight_smile:

Store poster ligger på kjøp ( 450k på1,05 ) og noen 100k rundt om der … salgsviljen blir mindre og mindre under 1,10.

som ventet, dratt godt i vei over 1,10 nå :slight_smile:
Ser ut som det skal løsne litt for APCL nå i Mars , er utrolig spennende tider vi er i !

2 Likes

Ser ikke så dumt ut men den må gjennom 1,15 først som er fibonacci 0,618. Håper du har rett - det må vel noen fundamentale nyheter på plass før den kan svinge seg skikkelig.

Edit:

2 Likes

Hva er grunnen til at den rører seg? Er det vedr. Senegal?

Gambia fikk Ikke medhold i 41-5 ,og Senegal sin frist for og prøve det samme har gått ut!
Jens pace sitt nettverk knyttes stadig nøkkelpersoner som er spesialisert på konflikter over landegrenser mm…

Total har borreplaner på ROP , i April … Da er garantert ikke saken løst i voldsgift, så legger man sammen 1+1+1 så kan dette bli ei skikkelig kule i ukene fremover! :wink:

2 Likes

Hva skjer dersom TOTAL prøver å bore på en lisens som er under voldsgift? Det høres jo veldig fy fy ut! Kunne det tenkes at TOTAL m. Senegal får til en avtale med APCL? Ser at noen har koblet inn SHELL også, siden Pace har kontakter innad i selskapet.

Det bunkres…

1 Like

19/03-2019 15:47:26: (APCL.OAX) APCL Matching Halt

19/03-2019 15:50:55: (APCL.OAX) COMBINATION WITH PETRONOR E&P AND TRANSFORMATION INTO A MATERIAL FULL CYCLE OIL AND GAS COMPANY

1 Like