Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

19/03-2019 15:51:20: (APCL.OAX) COMPANY PRESENTATION: TRANSFORMATION INTO A FULL-CYCLE E&P COMPANY

1 Like

Oi oi MH…

19/03-2019 15:59:08: (APCL.OAX) APCL Matching Halt to end

1 Like

Dette er jo ekstremt interessant!

Endelig noe som skjer iallefall.

1 Like

Dette ble for mye for meg. Er sammenslåingen en god ting?

Definitivt!

Mye av nedsiden som var er vel så å si borte nå?

Køberne strømmer til…! Check lige om ikke vi åbner igen over 1.3​:stuck_out_tongue_winking_eye::muscle:t2:

1 Like

http://petronorep.com

1 Like

Pokker da, har lenge snust på kjøp, sto imot da den beveget seg forge uke, men skulle ha kjøpt ja, grattis til dei som nyter oppgangen selvom flesteparten sikkert har inngang som er høyere enn kurs no likevel :partying_face:

6 Likes

http://www.africanpetroleum.com.au/system/files/press/20190319%20-%20stock%20exchange%20notice_v%20final.pdf

1 Like

Er så digg! Sittet med minus portefølje siden 2017. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Jeg tenker det kunne ikke bli verre enn det var før meldinga om sammenslåing. De stiller sterkere nå enn tidligere. Og om lisensene skulle gå veien er det bare en bonus. :slightly_smiling_face:

4 Likes

Har også sittet med tap, og sakte men sikkert snittet ned litt. Er fortsatt godt i minus men ser på dette som et steg i riktig retning, og muligens et ledd for å komme forbi den nye petroleumskoden til senegal.
Det har iallefall slått bra ut til nå😁

4 Likes

Har snitt her på 4,3kr, så en god vei opp for min del :stuck_out_tongue: Får evt se i morgen om jeg øker litt nå siden det ser ut som det er noe positivt på gang.

Oppløftende presentasjon av apcl og petronor nettopp ferdig. Petronor synes lisens sakene var meget spennende derfor de var interesserte i apcl. Jens pace betryggende og høre på da han kaller avtalen en milepæl. :slight_smile:

3 Likes

Og LarsB fra Xtrainvestor sitt spørsmål om underskuddet ! Absolutt lovende svar der :wink:

Nå blir det gøy fremover !

Sjukt og åpne igjen idag syns jeg , med så mye og sette seg inn i … Men jeg solgte ikke :slight_smile:

2 Likes

Ja det fremførbare underskuddet er jo noe LB har snakket om og spørsmål ble rettet direkte mot Australia sjef idag hvor svar var meget positivt :blush:

Jeg økte med 10k aksjer rett etter MH var åpnet igjen, fulgte med på ordreboka den bare flyttet seg opp hele tiden. Klarte tilslutt å få på 1.30

2 Likes