Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Det vil sikkert lønne seg å sitte i ro, er ofte det beste det :+1:

1 Like

For en uke siden hadde jeg med glede kjøpt på 9,06 som den ligger på nå.

2 Likes

Tipper det ikke er noe grunn til p stresse med ny inngang, la den ligge noen dager

PS: Kronn påtar seg ingen erstatningsplikt om det viser seg å være feil strategi

2 Likes

Spennende å se om den snur eller bryter gjennom…

1 Like

Når kommer emisjonsaksjene i spill?

12 mai sies det.

altså om en uke?

Jeg så på HO fra flere “troverdige” at flere hadde fått emisjons-aksjene. Noen som vet om det stemmer?

I tillegg er det jo mulig at en del av de som var med i emisjonen selger seg ned i forkant, for å dekke kjøpet på 7.75?

Ja jeg spekulerte i det samme selv.

De har ikke fått aksjene i VPS enda, de er ikke utstedt.

Er det slik å forstå at du mener dette er et meget spennende case, der oppsiden er meget stor med den rette meldingen, men kursen må ned 10-15% før du blir interessert i inngang igjen?

Ingen som har fått emi aksjer, men det kan self selges fra eksiterende beholdning fra Evt deltakere i emisjonen, det ville jo børe lukrativt nå.
Evt låne og levere tilbake ved utlevering av emi aksjer

Får de signert avtalen eller de finner olje der de holder på nå så spiller det vel egentlig ingen rolle om en kjøper seg inn på 8 eller 12 kroner, da vil den vel gå høyt uansett.

Ikke meget spennende, ville sagt spennende.
Meget var den for noen kroner siden, den er fortsatt spennende men for min del nå vil det handle om trading etter flere år venting.
Vil absolutt påstå at inngang idag kan være attraktiv.

Apcl har eierinteresse i kanskje verdens mest spennende områder, og grenser til allerede påviste funn, så oppsiden er formidabel.

Usikkerheten min knyttes til uavklarte lisenser og reaktiv mangen emisjonsaskjer langt lavere enn dagens kurs

Eg er bull pp aksjen, men vil la den ligge noen dager å se Ann utvikling.
Vi venter alle på bull melding, men det kan jo like gjerne komme bear, eg køyre en safere linje enn eg har gjort tidligere.

3 Likes

Tester 20 dagers snitt og støtte nå.

1 Like

Uten melding om farmout, hva tenker dere om folk som vil posisjonere seg før boreresultat, og dets innvirkning på kurs fra 20. Mai?

Var det slik posisjonering vi så skjedde før emisjonsmeldingen, eller var det mer rettet mot SPUD og ryktene om farmout med major?

Hva er kursen ? Viktig nivå rundt 8,6, spretter den opp eller faller den gjennom ?

rtrt
8,68

1 Like

Der røk proppen gitt… RT 8.40…

Woah, sikkert noen varme tær rundt om nå da