Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Hvis den faller noe særlig under emisjons-kurs blir jeg lettere bekymret for min lyttepost. Før det går det helt greit.

1 Like

Tror ikke den faller under 8, trur kjøperene strømmer til ned mot 8, vertfall i flest omg

Noen som kjøpte seg inn igjen i dag? Hadde bestemt meg på forhånd å slå til om den falt til 8,30-8,40, men når den kom så langt ble jeg for skeptisk og stod over kjøp.

Eg har ikke kjøpt, selv om det sikkert har vert en god mulighet idag

Tror jeg setter inn en kjøpsordre på 8 kroner på mandagen, så får en se om en får en inngang eller ikke.

Når eg først valgte gå ut, så holder eg meg utepils støvskyen har lagt seg litt, skulle gjerne fått litt oppdatering på denne Rop saken.
Eg tror nok Apcl eier den, da det ikke har blir meldt noen form for terminering, men litt ugler i mosen synst eg det er, samtidig vil det jo være ett milestone av dimmensjoner dersom det nå blir treff på Ayame, og det i tilegg viser seg å være driververdig

2 Likes

Hey!

Når får vi info om rep.emien? Lyst å hive inn enda mer i APCL men holder av disse pengene foreløpig til rep. emi. Kjøpte meg inn igjen i dag - fornøyd med kjøp / salg i APCL så langt :slight_smile:

Ryktes at det skjer noe 15. Mai. Antar vi da får muligheten til å tegne oss til repemien. Men, hvis du ikke hadde aksjer ved stenging 2. Mai får du ikke delta i repemien.

Har også hørt 15 mai. Satser på deg og håper på 3 ukers tegningsperiode :slight_smile: :slight_smile:
Og gjerne 10-15% av inneværende 2.mai :slight_smile:

Jepp! Klar over det. Hadde aksjer 02.05. Solgte meg ut 04.05 :slight_smile:

Helt sprøtt hvor mye spekulasjoner det er rundt alt som skjer med APCL. Blir jo helt sliten av å lese alt som nevnes ulike steder.

Siste ryktene er at TOTAL er partner grunnet noen linkedin kontakter. Ikke mye håndfast spør du meg, men en vet jo aldri. Kan jo like gjerne være TOTAL som henter fra APCL grunnet det er de som nå for lisensene og ikke APCL :stuck_out_tongue:

Har vert brukt mye, i lang tid, og så er det mye " lese mellom linjene"

Fluefiskeren er en eg like balansere med, han er mer nøktern

Ja han virker å ha et litt mer virkelighetsnært forhold til APCL enn resten. Mange andre er tydeligvis med i en sekt som er for eller mot APCL. Så ekstremt mange som ikke klarer å se objektivt på aksjer de eier eller aksjer de tidligere har gjort dårlige handler i. Blir jo lagt helt for elsk eller hat og ser seg totalt blind.

3 Likes

Stor forskjell på dette forumet og HO tross alt. Folk blir helt rabiate på begge sider på HO… Bare vært aktiv i ca en uke, og merker en markant stemningsforskjell.

Marve er flink, og har tidligere hatt mye rett. Håper det er slik denne gangen også, selv om jeg er skeptisk til Totalhaussingen.

1 Like

Ja der er noen som er flinke og finner mye informasjon. Men de er som oftest låst til ene eller andre siden i saken med de ulempene det medfører. Ting vris gjerne til å fremstilles negativt eller positivt selv om det kanskje ikke har noen relevant betydning.

HO er uansett et greit sted å hente litt informasjon sammen med andre kilder, så får en bare luke ut det som en anser som relevant og ikke.

Et spørsmål. Om kursen nå faller til under emi pris, vil da rep emi bli avlyst slik den ble i for eksempel NEL?

2 Likes

HO er en god plattform for å fange opp informasjon, men tolkningen av denne informasjonen bør man gjøre selv! :sweat_smile: Forferdelig mye som vris og vendes nå som selskapet har fått mer oppmerksomhet.

2 Likes

sånn vil det ofte være at man er låst i den ene eller andre retningen og investorer har ofte en tendens til å flokke tettere sammen desto rødere aksjeinvesteringen blir. man tiltrekkes likesinnede for å få bekreftet at aksjen er kjempebillig og snart kommer rekylen. på godt og vondt.

1 Like

Ser ikke for meg kursen kommer under emi kurs men gjør den det så blir nok rep.emi avlyst ja.

Da var jeg inne igjen i dette sirkuset. Får håpe på en ny oppgang i tiden som kommer.

3 Likes

Da satser vi på farmout i morgen B-) eventuelt melding om myndighetsgodkjennelse fra Senegal.

1 Like