Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Kan vel vente noen dager, så eg får bli med

Ville ikke ventet for lenge @Kronn - volumet tørket inn mot slutten og det var liten vilje for å selge ned mot 8 blank. Heller tåle en 50-øring i minus her tenker jeg. Blir bra når emiaksjene kommer også. Veldig spennende med de som spekker på Total som partner. Snakker flere 100% over natten? :smile:

Eg drøyer’n noen dager :+1:

1 Like

Hvilke forventninger er det til Q1? Driver sterkt å vurderer inngang, men litt usikker på om jeg skal vente til etter Q1. Noen som kjenner ACPL godt? Takk for evt svar :slight_smile:

Tror ikke det er store forventninger til Q1. Det alle venter på er annonsering av samarbeidspartner + forhåpentligvis positivt resultat fra pågående boring.

2 Likes

Blir nok en stund til q rapportene i Apcl blir av stor interesse rent regnskapsmessig, men triggerne står likevel i kø med bl.a pågående drilling og utvikling i flere av dei andre lisensene.
Ett godt bet for fremtiden, med gigantiske forespeilet mengder i lisensene.
Usikkerhetsmoment er uavklarte eierforhold i lisens, men anser nedsiden likevel som minimal, selv om eg PR np står uten aksjer.
Obs på at emisjonsakker kommer i handel fredag, selv det nok er indirekte gjort handler med dei

1 Like

Da har eg tatt inn noe Apcl til like unde kr 8 og er komfortabel med det

Edit : solgte mellom 9-10kr forge uke

4 Likes

Tror du traff meget godt på inngang nå, Kronn.

1 Like

Håper det, tenker jo at ett gulv dannes nært emikurs, og at det der vil være attraktiv inngang for andre som ikke deltar i emisjonen

1 Like

Er det sant at den var nede i 7.20 ??

I DNB viser den 7,770

Ble gjennomført en handel på 7,20 før åpningstid ca kl 08.20 i følge nordnet:o)

Var emi kurs 7.75?

28750 aksjer overført fra DNB til non member til 7,20 kl 8.20.

Edit: skulle adresseres til @Nocturne

Edit: Ser det var forwardhandel i NANO i dag også.

1 Like

Hvordan kan man gjøre en slik handel? Hvor mye var den i Nano på?

Kjøpte 5k til i APCL. Har lite midler igjen til emi nå men regner med jeg ikke får mange aksjene…

I pareto kan man handle utenom børsens åpningstid. Visstnok.

er vel en intern transaksjon

Velkommen tilbake @kronn , du klarte deg ikke uten :slight_smile: Får håpe du fikk kjøpt noen av mine 15k som røk ut på SL på 7.90-92… Satser på å få de tilbake litt billigere, ellers tar jeg de i rep.emisjonen

Jeg fikk på 7.96. Orker ikke vente 2-3 øre når den skal opp 20-30 kr :slight_smile:

1 Like

Bra trade du har gjort og fin pris, kjekt at du er med på eventyret! Øl blir det jo uansett har vi jo funnet ut :slight_smile: