Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Ny inngang i apcl

Jeg solgte 4150’ nå på 5,45. Kommer sikkert til å angre. Og - av alle ting har jeg ikke kjøpt noe med en gang, noe som er uvanlig for meg. Tenkte å snitte opp på Funcom evt.

Kan eg si at eg kjøpte igår likevel :thinking:
Nei det går vel ikke det ?

3 Likes

Skulle jeg solgt ville jeg også gått ut rundt her (5.50ish). Tror den skal korrigere ned til 4.85, men jeg sitter rolig.

3 Likes

Omsatt for 45 226 054, bra driv i aksjen for tiden.

2 Likes

Hadde kjøp inne på 5.04, men flyttet meg opp til 5.15 og kjøpte. Gidder ikke ørejukkingen :slight_smile:

3 Likes

Fikk Afrikabrev i posten idag :

Min type humor :+1:

11 Likes

Neimen får du lov å kjøpe Apcl for 7,75 da? Heldiggrisen :joy:

1 Like

Ja, flaks ikke sant :+1:

Skulle likt å sett aksjonærliste før og etter emisjonen, MSI fortsetter nettosalg også idag, er nok emiaksjer

Noen tolkninger til denne børsmeldingen?

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=427742

1 Like

Er vel bare at Henderson deltok i emisjonen og oversteg 5% av aksjeandelen, som resulterer i flagging? Tyder vel på at de har trua.

1 Like

Er det noen her som sitter på aksjonærliste av nyere dato, å som kunne tenke seg å dele den ?
Eg tenker å ta ut en, men ville hatt en liste fra rett før emisjon for å sammenligne, ellers har det lite for seg.

Dersom det er noen, så kan vi utveksle PR Mail, når eg får tilsendt en oppdatert

Edit: kanskje rett etter emisjonen, er vel mest interessant

1 Like

Ser noen på HO har fått for seg at APCL nærmer seg å bli kjøpt opp. Har ca null tro på det, men hadde ikke vært meg i mot om det stemte.

2 Likes

Nekter også å tro på oppkjøp, selv om det hadde vært megadigg.

2 Likes

Oppkjøp betyr jo at det er andre som kupper verdiene, det beste ville vel være p se Apcl lykkes med å skape verdier selv ?

Aksjen ned å teste 4kr igjen ?
Da blir det muligens en rekyl på dobbeltbunn som gir mulighet for en god trade

2 Likes

Ja selvsagt er det beste at de lykkes selv. Men for min del hadde jeg lett takket ja til 30 kroner for hver aksje om 2-3 uker enn muligens 60 kroner for hver aksje om 2-3 år. Jeg har i utgangspunktet kun tenkt å sitte til en får bekreftet det alle venter på, så selge når prisen da går til 10-15 kroner, eventuelt bare late som jeg ikke eier de når de har falt til 1 krone og håpe på et mirakel i fremtiden.

2 Likes

Eksakt samme plan som meg! (Mon tro hvor mange andre som tenker sånn? :smile:)

1 Like

Ved vellykket farm-out tror jeg vi vil få en av Oslo børs drøyeste sell on news

hvor lenge har det vært snakk om denne farm-out dealen?