Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Eg tror mest på terminering og at Apcl får en formell hendvendelse om kort tid

1 Like

@Gonzo

Dumpa de 10k jeg kjøpte i går på 3 blank og 3.01. Blir litt for dårlig stemning om jeg skal konstant være online når jeg er på ferie (kona er småsur allerede - men jeg sier bare "Honey, it’s not me, it’s the Gambians! :sweat_smile: ).

Sitter med 20k igjen jeg og, og litt lavere snitt nå pga gevinst :blush:

5 Likes

Solgt. Skal muligens kjøpe senere

Ja, vi skal vel ned igjen. Hva solgte du på?

Da får du ta ferie nå, og fokusere på kjerringa nå, så.kan du fokusere på det som er viktig når du kommer hjem-nemlig Nano! Husk at vi skal spleise på en sydhavsøy, we need your head in the game da! :grin::+1:

Hehe, ho må jo forstå det :joy:

2 Likes

Det er bra, grattis! Jeg må bare presisere, det er 20000 kr ikke 20K aksjer for min del :slight_smile: . cheers

Hehe, sant nok. Har ekstremt dårlig samvittighet for hvor fraværende jeg er / har vært denne uken. Men ordner det seg her (og i nano) blir det nok en fin kompensasjon til familien som takk for tålmodigheten :wink:

2 Likes

Ah, stemmer. OK. Jeg har 20k aksjer igjen :sweat_smile:

3 Likes

Ca.2.9 :grinning:

4 Likes

Godt fornøyd med tradingen. Inn i går på 2,08 ut i dag på 2.91 40%
God helg!

11 Likes

Spørs om ikke Gambia gjorde alvor av å skaffe seg “legal advice” i går, og at det var et par advokater(sikkert de som går i retten pro-bono for Gambia, hahahaha) som visket de i øret “her sitter dere med dritt opp til knærne”, og nå prøver de finne en måte de kan komme seg ut av dette uten å miste ansikt!

8 Likes

Håper det stemmer og at positiv melding kommer i løpet av helgen/mandag.

Vurderer sterkt å ta tapet på 50% og komme meg ut på kurs rundt 3. Men har foreløpig is i magen

Tror ikke man skal forvente noe melding ila helgen altså. AM står ikke får After Midnight der nede, men African Maybetime, ting tar tid!

2 Likes

game on boys: http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2395009. Olje ministern har gått fra å si han nekter å møte til “ingen har kontakt meg for møte, enste han har snakket med er journalister”

1 Like

Tror dem alle innser hvor langt inni driten de har havnet. De prøver å redde ansikt nå…

2 Likes

Hehe… “ro, ro til fiskeskjær”. :smile:

1 Like

Når presidenten er hjemme ja da er det stille i fjøset :joy:

2 Likes

Tydelig at all info går gjennom samtaler med journalister, så da blir det å ta på seg journalisthatten på mandag :telephone_receiver:

8 Likes

Kanskje det er bestillingsartikler fra Timis, så nå har han kjøpt igjen dei aksjene som han solgte på 5-6-7kr.
Mandag så kommer det en artikkel som er Bull :lying_face:

1 Like