Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Har nok ingen kontakter der dessverre. Ved hjelp av internett kom jeg i kontakt med noen som kunne gi meg direktenummeret til ministry of petroleum

2 Likes

Flott! Kunne du lagt ut nummeret eller sendt det via privat melding :slight_smile:

En bekjent av meg som er journalist har mislykkes i å få kontakt med dem(han skal ikke dekke saken, men har egne interesser).

1 Like

Tenker du på DJS?

Edit: forkortelse på navnet til din bekjente?

DJS?

Jeg tenker på nummeret du benytter for å få kontakt for å få en kommentar fra myndighetene?

1 Like

Dette var ikke akkurat gode “nyheter”. Hadde de forandret litt synet på APCL så tviler jeg på de ansatte hadde kommet så bastante skildringer. På en måte gjorde det opp min mening, så takk som deler infoen ThomasM :wink:

3 Likes

Ganske imponerende at du har hatt direkte kontakt personer så høyt oppe i systemet! Takk for nyttig info

Vet du hvem som svarte telefonen? Var det en minister eller var det en sekretær? Vil tro det er stor forskjell på hvilke personer som “vet hva” i slike settinger.

1 Like

Its Afrika! :smiley:

Hvordan man tolker det får være opp til hver enkelt, men vil anbefale å verken kjøpe/selge basert på foruminnlegg :slight_smile:

Hvilke stilling denne personen har vet jeg dessverre ikke :unamused: Men som du ser fra samtalen så var det nok ikke Fafa Sanyang

Du har med andre ord vært i en samtale der du ikke med 100% sikkerhet kan si du ikke har snakket med Sanyang?

Unnskyld meg, men dette høres VELDIG rart ut? Personen må da ha presentert seg? Og dersom du ikke fikk vite hvem du snakket med, hvorfor var du interessert i å snakke med vedkommende i det hele tatt?

Jeg har aldri påstått at jeg snakket med Fafa Sanyang, jeg har sagt at jeg har snakket med noen hos ministry of petroleum. Som du ser på innlegget mitt er det ikke første gang jeg har snakket med dem. Første gang jeg var i kontakt bekreftet personen at jeg var kommet til ministry of petroleum og denne personen var jeg i kontakt med i dag også.

3 Likes

Anbefaler deg å lese det som faktisk er skrevet. Det er jo tydelig forklart hvem det sansynligvis er pratet med

Jeg leser, men forstår ikke hvem han har hatt kontakt med? Så hvis du skjønner det ut i fra å lese så del det gjerne :slight_smile:

Det står jo rett ut at han ikke er helt sikker selv men at det ikke er Ministeren.

Men du sier det er tydelig forklart hvem han sannsynligvis har pratet med? Hvem er det han sannsynligvis har pratet med?

Ser Timis nå har 18millioner aksjer, mot 20 for en mnd siden.
Hvor blir det av aksjene til Timis ?

Spekulerers i at han har lånt dem ut. Salg av den størrelsen må flagges? Men han har jo fortsatt en god del aksjer så det blir en skrell om Thomas tlf samtale stemmer og er å stole på, hvor apcl blir omtrent satt lys på å være en useriøs aktør. Personlig er mer positiv dermimot.

Eg har flere ganger nevnt utlån, men eg vet jo også at det er forskjellige regler rundt flagging, alt etter hvor selskapet hører til.

Hugse det var noe styr med spetalen med inside salg i fjor, som ble meldt sent, men var etter svenske regler (?), i Axa (?)

Dersom han selger, er vertfall det lite positivt

Da er det bekreftet i mld, Timis er på veg ut, Ref mld etter slutt.

http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=AP+shares_Standard+form+for+notification+of+major+holdings+12+07+2017+(2).pdf&attId=164892