Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Ja nettopp og så blir det snakk om å time riktig! Ikke så lett. Kursen har vært over 12 og det er en slags target for meg. Kommer sikkert til å selge lit underveis, kanskje trade litt også, men jeg vurderte faktisk i dag å kjøpe enda mer. Jeg føler meg ganske trygg på at Gambia skjønner at det er bedre å videreføre lisensen. For alle involverte.

3 Likes

Var tidenes mulighet der på 3.40… :cry:

2 Likes

Var nær å selge alt på 3.80 for å lete etter ny inngang. Det hadde kunne gitt god avkastning, men sånn er det når en ikke tør være ute av aksjen. Den beveger seg i fullstendig gung ho style.

2 Likes

Eg kunne ha takket deg, hadde det ikke vert for at eg solgte før du postet TA, men takk likevel :+1:

4 Likes

Hvor mye koster det å abonnere på kjøps/salgsmeldinger fra deg @Kronn i oljeselskaper? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Bare gi meg litt litt heder og ære, så blir abonoment ordnet :+1:

PS: eg kjøpte Iox på en litt høy kurs da :see_no_evil:

2 Likes

@Christian @Kronn tjener iskrempenger. Vil du ha råd til en iskremfabrikk må du tørre sitte hele veien ut. Ikke sant @Kronn ? :disappointed_relieved: :icecream:

4 Likes

En is i hånden er bedre enn ti i fryseren. :smile:

3 Likes

Tja, i mitt tilfelle så stemmer det jo at om eg hadde sittet hele veien ut i Iox første gangen, så kunne eg nok kjøpt meg bra opp i en iskremfabrikk, så ikke helt feil det du kommer med :+1::sunglasses:

Men så lenge eg har råd til en is i ny og ne, og gjerne spandere en på kona også, så er eg fornøyd, ellers har eg 2 biler, hus med OK standard og en high standard ( alt etter målestokk) hytte, så eg er totalt sett relativt fornøyd her eg er midt i tredveårene :sunglasses:

2 Likes

Men eg benytter meg gjerne av tilbud, når det er dårlige tider :joy:

7 Likes

Wtf… måten du skriver på og slik du er inn og ut av aksjer hadde jeg trodd du var mye eldre enn midten av 30 årene (altså, det later til at du har drevet på en del lengre enn mange andre her inne…) :smile: Men kudos @Kronn - hver sin filosofi. Hvis man skal ha iskremfabrikk før man bikker 40 må man satse. I mellomtiden blir det nok tilbudsis på meg også :sunglasses:

2 Likes

Eg skal prøve og fremstå mer ungdommelig heretter :sunglasses::see_no_evil::+1:

2 Likes

Skal vi begynne å tippe alder på hverandre her inne @Kronn og @Nocturne så tror jeg det blir mange som kommer til å bomme😎

3 Likes

Det hadde vært litt artig

Hehe kan hende det hadde blitt mange som fikk seg en overraskelse eller to?

1 Like

26 år, første året i aksjeverdenen med 5 sifret i APCL og 6 sifret i funcom, de mest spennende aksjene for meg akkurat nå :see_no_evil: Neeeext!!! :rofl:

PS: veldig røde tall i begge :sob:

1 Like

Mulig trendkanal

4 Likes

Ser ut til at den faller igjen. Kan godt være grfen din treffer bra her. Kan bli bra kjøpsanledning her nå etterhvert.

RT nå: 3:28 og ser ut som den smyger seg nedover videre.

2 Likes

Ser for meg at aksjen siger noen dager til, før det kommer et forvetningsrally uti første uka i aug, knyttet mot tilbakemelding på lisensene i Gambia, men så spørs det fra hvilket nivå forventningene vil komme.
Kommer det en negativ mld fra myndighetene ser vi kurs under 2kr, positiv 6-8kr og og nytt håp om partner.
Partner på plass, 10-12kr som topp, før den flater ut og blir kjedelig ett års tid, frem mot drilling iløpet av 1H 18

3 Likes

Virker ikke som at Barrow vil vike, men de har vel en god sak juridisk?

A former real estate agent and developer, Barrow, a physically imposing but softly-spoken father of four, is most at ease talking business, enthusiastically discussing the development of Banjul’s long neglected port and an expired petroleum licence he wants to open up to new bidders.

Read more: http://www.digitaljournal.com/news/world/adama-barrow-how-do-you-solve-a-problem-like-the-gambia/article/498559#ixzz4o2VV66YK