Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PetroNor E&P Limited (PNOR)

Jepp, sikkert positivt på HO :clap:

4 Likes

Hva skjer nå da? Neste selskap som blir slått konk? :cry:

Det ser ikke bra ut. Skal lure på hvor kursen havner før vi får noe nyheter her.

Neppe konk med det første, men at det er uklokt å gamble på lottoen her, viser seg og stemme.
Som sagt tidligere, det blir en langdryg kamp, og det ser mørkt ut, selv om det nok til tider kan komme rykter i media som kan gi noen sprett i kursen

Jeg håper å kunne doble innsatsen, snitte kraftig ned, og komme meg ut med æren i behold på neste legg opp. Men vil ha kursen ned mot 1.20 først. Er begrenset ned nå mtp. cash beholdning… :slight_smile:

2 Likes

Personlig legger jeg ikke så mye vekt på om cash beholdningen er på 100 mill eller 500 mill. For øyeblikket går det bare penger ut og ingen penger inn. Det som er avgjørende på aksjekursen nå mener jeg er utfallet av lisensene og ville derfor vært forsiktig med å basere kjøp/salg basert på cash beholdningen da selskapet ikke har inntekter uten lisensene.
Skal man ta utgangspunkt i cash beholdningen bør man også legge inn en vurdering på hva en eventuell rettssak blir å koste. Dessverre tror jeg ikke det er så mye igjen av den beholdningen om det går så langt…

2 Likes

Ett helt enig med deg, vi har nok tilnærmet likt syn på caset

1 Like

NRD har ca like mye i salg i Apcl som kjøp i pen, samme gubben ?

1 Like

Har kjøpt Apcl på 1,41-1,43

2 Likes

Langt eller kort tidsperspektiv?

Bare en trade👍

1 Like

du traff bra Kronn, kursmål før du selger?

1 Like

Ser Ann litt, ingen bestemt mål.
Viktig å presisere at dette kun er spekulativ trade, og ingenting med fundamental tro og gjøre :+1:

2 Likes

PEN har forresten økt litt de siste dagene. Styreformann kjøpte en større post nylig. Jeg solgte meg ut for en stund siden, og jeg er temmelig lite imponert over PEN-ledelsen. Selv har jeg større tro på APCL og tror det kommer en løsning etterhvert.

Eg fikk med meg insidekjøp og at den gikk litt på det, ellers ble det aldri til at eg klarte å bli å bli særlig interessert i pen.
Tror det er nok oljeknøtter med dei eg allerede følger :+1:

2 Likes

Ble ut på 1,40 idag, så 2 øre i tap.
Timet inngangen bra, bare glemte å gå ut i pluss

2 Likes

Sikkert ikke så dumt. Drar ut dette her. Tenker selv at jeg står klar med litt lommerusk om den skulle falle ned mot 1 blank. Da synes jeg det begynner å bli verd en liten gamble.

ja ganske tynn kjøperside nå, om noen selger stort er vi plutselig på 1 blank. sitter klar.

Vurderer også å øke, men på 1.30-1.20. Er ikke så sikker på den skal så mye lenger ned…

Tja, hvordan ville dere oppsummert dette eventyret?