Akast, bwo og subc utgjør plutselig nesten 50% av den frie aksjeportisen min.
Spennende tider.
Kommer sikker slutten i dag. Virker som om det er mønsteret…
09:47:22 5,8 150 000
Har vært noen større kjøp i det siste.
Skulle du sett value trapen voknet. 10 % (nesten på en dag?) det kan jeg ikke huske har skjedd siden juli-september 2021.
Fin dag idag. BP,ODL og AKA.
Satser på den stabilisere seg over 6,1. Godt volum idag ,bare synd vi ikke har oppdatert aksjonæroversikt
Var nå ikke rare volumet på slutten. Har fulgt med akastor en stund - er vondbråten bagholder - holder gjør ikke stort her før 50 dagers glidene snitt begynner å nærme seg 200.
Venter spent på Q4💪
Sittet og holdt bag’en jeg også…siden sommeren 20…dog aldri med flere aksjer enn nå…
Burde sikkert gjort det samme - kjøpt til billig pris. Men det er jo så mye gøy på børsen
Ja, det er noe med det.
Har aldri eid en enkeltaksje så lenge…sta som faen.
Samma her.
Akastor ASA invites investors and analysts to a webcast presentation of fourth
quarter 2021 financial results on Wednesday 9 February 2022.
Date and time:
Wednesday 9 February 2022 at 15:00 CET
Presenters:
Akastor - Karl Erik Kjelstad, CEO and Øyvind Paaske, CFO
HMH - M.A. «Pete» Miller, Jr., Chairman & CEO and Thomas McGee, CFO
Blir spennende å høre hva det nye selskapet har å si…
Bedre omsetning enn ventet for Baker Hughes
Baker Hughes fikk et justert resultat perr aksje på 0,25 dollar i fjerde kvartal 2021, sammenlignet med -0,07 dollar samme periode året før, ifølge selskapets kvartalsrapport torsdag.
På forhånd var det ventet et resultat per aksje på 0,28 dollar, ifølge Refinitiv-konsensus.
Omsetningen ble på 5,52 milliarder dollar, fra 5,5 milliarder dollar samme periode året før og ventede 5,49 milliarder dollar.
Ordreinngangen i kvartalet var 6,66 milliarder dollar i kvartalet, opp 24 prosent sekvensielt og 28 prosent fra samme periode foregående år.
Opp 4.87 % i skrivende stund
Veldig spent på Q4 presentasjonen med styreleder for JV MHM. Selvsagt også hva som kommer til å skje med kursen når MHM blir notert…