Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Akastor ASA

Akast, bwo og subc utgjør plutselig nesten 50% av den frie aksjeportisen min.
Spennende tider.

Kommer sikker slutten i dag. Virker som om det er mønsteret…

1 Like

09:47:22 5,8 150 000

Har vært noen større kjøp i det siste.

1 Like

Skulle du sett value trapen voknet. 10 % (nesten på en dag?) det kan jeg ikke huske har skjedd siden juli-september 2021.

1 Like

Fin dag idag. BP,ODL og AKA.

Satser på den stabilisere seg over 6,1. Godt volum idag ,bare synd vi ikke har oppdatert aksjonæroversikt

1 Like


2 Likes

Var nå ikke rare volumet på slutten. Har fulgt med akastor en stund - er vondbråten bagholder - holder gjør ikke stort her før 50 dagers glidene snitt begynner å nærme seg 200.

image

2 Likes

Venter spent på Q4💪
Sittet og holdt bag’en jeg også…siden sommeren 20…dog aldri med flere aksjer enn nå…

Burde sikkert gjort det samme - kjøpt til billig pris. Men det er jo så mye gøy på børsen

1 Like

Ja, det er noe med det.
Har aldri eid en enkeltaksje så lenge…sta som faen.

Samma her.

1 Like
2 Likes

Akastor kommer sakte men sikkert.

Det var også korrelasjon mellom oljeprisen og akastor engang…

2 Likes

Akastor ASA invites investors and analysts to a webcast presentation of fourth
quarter 2021 financial results on Wednesday 9 February 2022.

Date and time:
Wednesday 9 February 2022 at 15:00 CET

Presenters:
Akastor - Karl Erik Kjelstad, CEO and Øyvind Paaske, CFO
HMH - M.A. «Pete» Miller, Jr., Chairman & CEO and Thomas McGee, CFO

1 Like

Blir spennende å høre hva det nye selskapet har å si…

1 Like

Bedre omsetning enn ventet for Baker Hughes

Baker Hughes fikk et justert resultat perr aksje på 0,25 dollar i fjerde kvartal 2021, sammenlignet med -0,07 dollar samme periode året før, ifølge selskapets kvartalsrapport torsdag.

På forhånd var det ventet et resultat per aksje på 0,28 dollar, ifølge Refinitiv-konsensus.

Omsetningen ble på 5,52 milliarder dollar, fra 5,5 milliarder dollar samme periode året før og ventede 5,49 milliarder dollar.

Ordreinngangen i kvartalet var 6,66 milliarder dollar i kvartalet, opp 24 prosent sekvensielt og 28 prosent fra samme periode foregående år.

1 Like

Opp 4.87 % i skrivende stund

2 Likes

Veldig spent på Q4 presentasjonen med styreleder for JV MHM. Selvsagt også hva som kommer til å skje med kursen når MHM blir notert…

1 Like
1 Like