Beste løsningen
Ganske heftig kontrakt for et fartøy å være.
Spent på hva som skjer med de 2 siste båtene i DDW.
Sitter fortsatt her med drøyt 8% av porteføljen.
Startet å selge for tidlig, men klarte ikke la være pga laaaaang ørkenvanding:-)
Jeg klarte å selge meg ut på 10 og holder meg til mer likvide selskap.
Bra jobba!
Fortsatt inne i BWO?
Ja, men holder på å selge meg ut der også, med noe tap. Rebalanserer hele porteføljen, uten om SOFF.
Bra trøkk i dag.
News?
Tenker det samme. Uvanlig ja.
Synd jeg begynte salget mitt for tidlig idag
Gikk snaut 10,1 millioner aksjer ca 14:45 utenom børs, og 100k ca 15:15. Tett på 5% av aksjene om jeg husker rett.
Jøss, hva skjer?
Ligger vel på et kursmål nå. Sikkert snar x100 omsetting
Solgte 5K til på 10,60
10K gjenstår…
Da forstår jeg hvem som stod bak løftene fra 8 tallet…
Godt jeg beholdt 25% av beholdning
Disse 4 kjøpte visst 4,46% av selskapet fra Clearstream Banking. Tydelig at de har tiltro til selskapets verdier. 3 av de hadde allerede en betydelig andel aksjer i følge oversikten.
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2022/08/10/7911286/hamstret-storpost-fra-tysk-forvalter
Fra DN
"Fredly med Røkke-veddemål på 50 mill.
Arne Fredly har gjennom tre investeringer i Akastor i sommer tydelig posisjonert seg for en videre opptur i aksjen.
Ifølge databasen Holdings kjøpte han aksjer i det Kjell Inge Røkke-dominerte selskapet for 30 millioner kroner i forrige uke.
Dermed har han på kun en måneds tid kjøpt Akastor-aksjer for drøyt 40 millioner kroner. Mandag falt aksjekursen noe, og posten har foreløpig kommet opp i en verdi på 50 millioner koner.
En annen som satte penger på Akastor-hesten i forrige uke, var Magnus Halvorsen. Han kjøpte en post på fire millioner aksjer for drøyt 35 millioner kroner. Dette var Halvorsens første investering i Akastor i denne runden.
I tillegg økte Kjetil Skorstad sin post med aksjer for litt under syv millioner kroner. Skorstad har imidlertid vært gjennom en lengre periode i Akastor, og har i dag en post på drøyt 31 millioner."
https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/117583