Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Akastor ASA

Akastor ASA: Fourth Quarter Results 2022

Akastor ASA: Akastor completes sale of Cool Sorption A/S

HMH øker ordereserven.

Kan ikke se at pars har oppdatert kursmål etter Q4 og årsrapport. Blir spennende å se om vurderingen oppdateres på bakgrunn av cool. Akast er Kjempemessig. Valuetrap for meg lenge, venter nok litt til med inngang.

1 Like

Hvorfor skulle de oppjustere pga. Cool? Det var jo et salg som ble annonsert forrige kvartal.

Startet nedsalget for tidlig, men alltid lett å være etterpåklok.
Har fortsatt litt igjen.

1 Like

Lempet alt på 10 første gangen. Er ikke ferdig med Akastor. Mht. MWH tenker jeg at inntekts potensialet vil være noe forsinket ift oppstrøms generelt. Investerer derfor deretter. Flere oppgjør av investeringer er gjort siste året. Blir spennende å se hva som kommer av ny investeringer etterhvert.

1 Like

Lot denne gå fra meg på 6 tallet, forventer en ny inngang under 10kr long.

1 Like

Hvordan i all verden kan du forvente denne under 10kr igjen?

Blir spennende å se hvor kursen havner. Påbakgrunn av kurshistorien - forventningsfulle kvartalsrapporter- har en tidligere sett relativt kraftig kursoppgang før q, etterfulgt av en periode med konsolidering, og deretter gjentagelse. Ikke gitt at mønsteret gjentar seg, men kraftig oppgang har det vært til nå, selv om kursen også kan sies å ha korrigert allerede. Kryper kursen nedover mot 11 blir aksjen svært attraktiv.

Mest fordi den har steget mye uten konsolidering.
Det andre er at det er mange store på snitt 6-9, som kanskje tar gevinst.

Discloser of shareholding - Flagging

1 Like

Fredly med nye 2,5 mill aksjer i dag og flagger +5%. Kurs 12,5 så vidt jeg kan se. Får se om det blir en fin trigger i morgen og i dagene som kommer, slik det ble tidligere i år da han kjøpte 6 mill. Dog mye rødt over dammen i kveld.

Han kjøpte dagen(e) før over børs også. Kanskje han lukter en notering

Gikk ny post på 2,5 millioner aksjer over meglerbordet nå kl. 13:56 til 13 kr.

Akastor ASA: Akastor signs agreement to sell AGR AS

Påtross av høyere salgssum enn forventet er tp uendret hos pars

Akastor ASA: Notice of Annual General Meeting

Akastor ASA: Annual Report and Environmental, Social and Governance Report 2022

Akastor ASA: Invitation to presentation of first quarter results 2023