Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker (AKER)

Gamestop seff

Haha…hadde ikke overrasket meg slik de driver på for tiden, de er jo med i alt som er hypet.

Nå har jeg pint meg gjennom alle sidene av Røkkes brev, og makan til svulstige menigsløsheter! Dette er en full-blown sektiårskrise og et desperat ønske om å finne ungdomskilden! Det eneste saklige dette koker ned til er “What about the risk of losing out on the upside?” Som om asymmetrien i potensiell kursutvikling for bitcoin er noe unikt?! En haug med finanselle instrumenter kan stige 1000% og ikke gå lavere enn 0! Et av de andre få forsøksvis saklige poengene er at mining av bitcoin er som å lade batterier (og derfor miljøvennlig), men det er og blir en metafor som ikke har logisk rot i virkeligigheten.

Resten er rent oppgulp kjent for alle som har lest bittelitt om krypto (fiat-penger, oppgivelse av gullstandarden, politisk risiko for inflasjon etc.), ispedd noen fullstendig irrelevante personlige anekdoter om hans to tomme never i maskinrommet på en tråler på åttitallet og fax-maskiner i Marbella i nittitallet.

6 Likes

Strategi: HODL !

:point_up_2: Dette :rofl:

2 Likes

Nå er det kanskje på tide å snakke litt om Røkke-gjelden igjen

Selv om prisen på Aker Clean Hydrogen har falt, er det fortsatt en Mercedes du kjøper

image

2 Likes

Aker ASA: Reporting of transactions made by persons discharging managerial responsibilities in Aker ASA’s shares

Key information relating to the cash dividend to by paid by Aker ASA

Røkke kommer til å fortsette å melke markedet for penger, når markedet tillater det

Aker ASA: Notice of Annual General Meeting

Aker ASA: Annual Report, ESG Report, and Corporate Governance Report for 2020

Røkkes kryptosatsing kan ha tjent 125 millioner på en drøy måned

Aker ASA: Invitation to Presentation of First Quarter 2021 Results

Aker ASA: Minutes from Annual General Meeting 2021

Renteregulering

Røkkes Aker Carbon Capture går i minus

Aker Offshore Wind tjener fortsatt ikke penger

Aker ASA: First Quarter 2021 Results - Net Asset Value of NOK 62.2 billion