Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker (AKER)

Haha, ja de gjør jo alt rett. Og til lykke med å sitte med Aker aksjer, skulle holdt på mine tidligere i vår.

Er en grunn til at jeg håper på en liten knekk til :wink:

1 Like

Aker ASA: Ex dividend NOK 11.75 today

Renteregulering

Aker ASA: Mandatory Notification of Trade

Aker ASA: Aker Horizons invites to presentation of Aker Carbon Capture and Aker Offshore Wind

Renteregulering

Akers grønne børssuksess er tynn suppe, men den slukes

Minner om det som alltid blir sagt av skeptikerne til de grønne aksjene i starten. “Dette går ikke”, “Det er ikke nok inntekter” osv. Jeg var der selv en gang, men tror jeg ser mer av bildet nå enn før. De glemmer helt vekstpotensiale, aksjonærvennligheten og hvor populært det er å investere grønt. Så sitter man der like bitter når aksjen har gått 5x på noen få år. Staten, markedet og bransjen jobber sammen for at slike prosjekter skal lykkes fordi det er samfunnsøkonomisk god butikk. Der ligger verdien.

1 Like

Røkke tror IT-juvelen Cognite blir hans mest verdifulle investering

Cognite er en vassekte juvel… Klør i hendene etter å eie en direkte bit av det selskapet.

1 Like

Rec vil hente en milliard i emisjon

Rec vil hente én milliard kroner i emisjon

Aker ASA: Cognite partners with Accel for continued growth

1 Like

Akers Cognite får investeringsselskap på eiersiden: Verdsetter Cognite til fem milliarder

Aker ASA: Invitation to Presentation of Third Quarter 2020 Results

Skuffende børscomeback for Røkkes krillselskap: - Det er litt merkelig

Akers karbonselskap vil fange 10 mill. tonn CO2 årlig fra 2025 - tilsvarende en femtedel av norske utslipp i 2019

Akers karbonselskap vil ha fangstkontrakter for 10 mill. tonn CO2 i 2025

Aker ASA: Key information relating to payment of cash dividend

Aker ASA: Third quarter results 2020 - Net Asset Value of NOK 31.0 billion