Jeg er ikke den beste på det tekniske, men siden vi ikke kan vente nyheter her og det er relativt få av oss som følger denne virker det som gjør jeg et forsøk:
Ser ut som at dette er viktige nivåer(kanskje også 4,5 som ikke la inn):
3-3,33-3,7-4-4,5-5
Nå sluttet den litt under 3,33 som jeg tror er et støtte/motstandsnivå, så da blir vel signalet ned til 3 en tur ila morgendagen.
Ikke TA:
Grunnen til at den falt i dag tror jeg kommer fra at småsparerne endelig får aksjene sine på konto og selger i hopetall. Tror de store sitter mer stille og hamstrer, men har ikke tilgang på aksjonærlister for å bekrefte det. Bare følelsen jeg får av å se hva som sies i diverse forum. Det var en stor som solgte fredag ettermiddag, men vi så positive tendenser i dag tidlig. Får bare vente og se tenker jeg. I “det store bildet”(vanskelig å få et stort bilde ut av noen få dager på børs :P) så er vi nå i bunnen av de fleste støttenivåene og man kan nå handle billigere enn de fleste andre som har kjøpt siden åpningen. Dvs. at man sitter med lavere snitt enn de fleste kortsiktige i aksjen ved å kjøpe nå. Om det er en beskyttelse mot videre fall? Nei, men ville ikke blitt overrasket om vi så den opp mot 3,9-4 igjen ila. noen dager da snittomsetningen ligger i det området og det sikkert er der de fleste vil være i 0(av de som har handlet etter notering).