Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Arcane Crypto Småprat

Ikke glem å selg den før dumpen da.

Jeg har solgt unna det jeg gikk inn med pluss litt til, lar resten jobbe videre. Hvorfor mener du at det skal komme en dump?

Fordi selskapet fortsatt ikke tjener noe særlig penger og noen har brukt de to tynne nyhetene til å pumpe kursen alt de klarer.

Om selskapet ikke tjener penger har ingenting å si for meg så lenge aksjekursen går opp :+1: Børsen bryr seg ikke om fundamentale ting.

Det er jo det som er kjennetegnet på en pump og dump. :wink:

Jeg tror pumpen fremdeles er “in effect” :+1:

Ja, jeg lurer litt på om de har behov for å hente penger snart. Strent tatt burde de kjørt en spleis for å få opp prisen.

1 Like

Makan til baising @Evilfreud. Torbjørn har gjort masse for krypto i Norge. Ja, vi vet du er aksjonær i Firi, men må da være grenser…

1 Like

Beklager, Vi måtte røke ut et troll.
@Qbat er nå bannet. Det er en tidligere bannet bruker.

Jeg er faktisk ekstremt lite imponert over hva Arcane og Torbjørn har fått til. Håper det endrer seg, men jeg tror ikke de vil være blant de som driver kryptoutviklingen i Norge.

Tråden er også ryddet for rot.

1 Like

0.0847 SEK
Sistemann ut slukker lyset?
Eller er det nå man kan gjøre store prosenter på øretrading?:thinking:

Tror du denne har bunnet ut nå ?

Hvor mye burn har de ? og når trenger de mer penger?

1 Like

Me dont know. En venn tipsa meg nettopp. Ser potent ut Teknisk akkurat nå. Men å få en emisjon i fleisen er ikke noe jeg ønsker med tanke på inngang.

Buller BTC. Så kan jo kanskje denne aksjen få seg et Run ?

Han Sa at de eier Firi ?

Arcane har ingen eierandel i Firi.

Siste rapport her.

Kommer ny rapport 28 feb. Jeg hadde styrt unna. De tjener ikke penger på noen av divisjonene sine. Og mining biten blør penger. Hjelper kanskje litt med BTC prisen nå. Men still.

1 Like

Takker. Men det er denne aksjen Sant ?

Det er korrekt.

Takk for info.

1 Like

Miningen til Arcane er geografisk lokalisert i Nord-Norge, men selv den regionen hadde ganske heftige strømpriser i Q4 22 så jeg mistenker at neste kvartalsrapport ikke nødvendigvis er så veldig lystig lesning

1 Like

Ja de flyttet alt dit, som var et smart trekk. Burde ha installert alt der oppe fra dag 1.