Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Arctic Bioscience (Tidligere Arctic Nutrition) (ABS)

Her er studiet på clinicaltrials og andre;

https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=541254

1 Like

Jeg har begynt å ta Romega, abonnerer direkte fra fabrikken og får det i postkassen hver mnd, mener å huske at prisen er 398.

1 Like

Hjembygda :heart_eyes:

2 Likes

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/04/Vil-tjene-3-5-milliarder-paa-psoriasis-kur

Noen med kjennskap til selskapet Arctic Nutrition AS?

Foreløpig et lite lokalt Ørsta-selskap.
Virkelig spennende case som jeg vil ta et lodd i hvis anledningen byr seg.

De har klart å lage et silderognprodukt som har usedvanlig god effekt på psoriasispasienter.

Selskapet skal etter det jeg har forstått gjennomføre en emisjon i løpet av høsten for å fullfinansiere fase 3 studiet av produktet som legemiddel.

Finnes en tråd om det allerede som du ser :wink:

1 Like

Takker😊

Noen med info om det er muligheter for småinvestorer som deltakere i kommende emisjon?

Hvordan var effekten for deg? Merket du bedring?

Er det Omega-3’en sildeolje som skal hjelpe mot psoriasis, eller er det spesifikke andre virkestoffer?

1 Like

En kamerat av meg har vært plaget av rimelig ille psoriasis i alle år, men jeg tipset ham om dette produktet, og det har vært nærmest som en mirakelmedisin for ham.

8 Likes

Sild :wink:

1 Like

Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor dette produktet fra sild skal virke bedre enn makrell eller annen fet fisk på psoriasis?

Er det noen andre virkestoffer i produktet enn bare fettsyrene?

Prøvd Romega selv nå, da jeg har mild psoriasis. Så godt som null effekt på meg dessverre :confused:

Ny investorpresentasjon ute i mars 2021:

Hvis dette lykkes, så kan man jo gjøre seg noen tanker, her er en konkurrent:

Hva er navnet på dette selskapet egentlig?

Arctic Bioscience har egen tråd.

Nytt selskap som kommer på Euronext Growth idag:
Arctic Bioscience går på børs for å erobre et gigantisk psoriasismarked | Finansavisen

Etterspurt Arctic Bioscience-emisjon i boks | Finansavisen

1 Like

Her er investorpresentasjonen for de som er interessert.
Arctic Bioscience_Investor Presentation.pdf (3,8 MB)

Det er nå mulig å kjøpe til under IPO kursen på 31, kan være en god pris for de som er langsiktige.

1 Like

26.2.2021, 08:59 · TDN Finans Delayed

ABS: STYREMEDLEM KJØPT 17.500 AKSJER, KURS 28,4405

Oslo (TDN Direkt): Ajea Invest AS, et selskap eid 100 prosent av styremedlem i Arctic Bioscience AS, Asbjørn Solevågseide, kjøpte torsdag 17.500 aksjer i Arctic Bioscience AS. Aksjene ble kjøpt i Euronext Growth Oslo til en kurs på 28,4405 kroner pr aksje, ifølge en børsmelding fredag.

Etter denne transaksjonen eier Ajea Invest AS 275.564 aksjer i Arctic Bioscience AS direkte og 12,8 prosent av aksjekapitalen i PIR IV Invest AS, som eier 2.188.250 aksjer i selskapet.

PSP, [email protected] Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

1 Like