Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Årets TekInvestorer 2017 ⭐ ⭐

Gratulerer til alle vinnerene av årets titler, så får vi andre sørge for hardere konkurranse i 2018 :+1:

4 Likes

Takk til alle for nok et flott år! Gratulerer til de meget fortjente vinnerne! :slight_smile:

3 Likes

Tar heller årets realist. Eller årets tråder / nedsnitter :joy:

5 Likes

Gratulerer til alle vinnerne - vel fortjent! Og takk til @pdx som legger så mye arbeid ned i forumet. Er vel verdt å være insider og støtte dette arbeidet :slight_smile:

Tekinvestor er for meg - som mange andre - nettsiden jeg besøker oftest ila. en dag. Omtrent første jeg sjekker når jeg står opp og siste jeg sjekker før jeg legger meg :blush:

2017 begynte for min egen del veldig bra, men så har det gått sakte men sikkert sidelengs og ned. Dette har jeg lært veldig mye av. I begynnelsen av året var jeg mer aktiv og flink til å sikre gevinst. Har funnet ut at å bare være long ikke passer meg, så de siste ukene har gått med på å utvikle en ny strategi, og retning for 2018.

Siden @pdx har listet opp sine mål for det nye året kan jeg si mitt mål: å doble kapitalen jeg har inne, intet mer eller mindre. Det er viktig å sette seg konkrete mål folkens, men husk å lage en plan for hvordan man skal nå målet!

Godt Nyttår! :sparkler:

P.S - Takk for gode ord @Oilimp og fantastisk imponerende trading @Oivran :flushed:

12 Likes

Gratulerer det var vel fortjent. Alle som vant har bidratt på veldig gode måter. Stemte på @Christian som årets tekinvestor og @babyrage som årets nykommer. Takk til @pdx og alle medlemmer som bidrar jevnlig her.

9 Likes

Du burde vel strengt tatt fått tittelen, årets comeback-kid, @Morti :sweat_smile:

7 Likes

Faktisk enig i den der! @pdx synes du skal lage en ekstra tittel.

Ellers veldig enig i både årets tekinvestor og årets nykommer :wink:

5 Likes

Syntes du gjør en fantastisk jobb med dette forumet @pdx :slight_smile:

5 Likes

Ikke glem tittelen årets moderator @pdx

6 Likes

Så gøy :heart_eyes: gratulerar alle sammen, nå skal vi se til att 2018 blir ett meget bra år for oss! Og ja, jag røstet på @Christian selv om jag synes hans TA er på noob-nivå … i 2018 ska det bli 1337-nivå :crazy_face::rofl: #TekniskAnalysForlife #TullerBare #MenToBeHonest #FuckIchimokuClouds #HashTagBloggDronningen

14 Likes

Det blir urettferdig siden han er the only one :sweat_smile:

3 Likes

Vet ikke helt om jeg skal si takk eller bli fornærmet? Neida, min TA er nok dessverre på noob-nivå fortsatt. Setter forresten stor pris på kommentarer på TA-en av typen: “Du er helt på jordet pga X”. Så er det mulig at TA-en min blir mindre noob. :smiley:

Vanskelig å lære noe hvis man kaller kritikerne sine for idioter. :smiley:

8 Likes

Tullet bare Christian, du er flink =)

2 Likes

Jeg famler i blinde, som en noob, når det kommer til å finne ut når jeg skal selge. :wink:

2 Likes

Har samma problem. Hadde jag holdt mine vinnere hele veien hade året sluttet +100%, men isteden ser det ut til å bli rundt +70%. I 2018 kommer jag prøve skala ur litt ved 50% og resten av investeringen ved 100%, sen la vinsten ride. Det er vanskelig å utføre men lett å si i etterhand. Man vet jo aldrig hvordan det kommer til å ende, men for å slippe besværet er det vel en enkel måte å gjøre det på.

Neste år er vi bedre!

7 Likes

Takk for et lærerikt og interessant år!

Alle kåringer er fortjent. Gratulerer!

Vil bare gjenta, at selvom jeg ofte er uenig med @Evilfreud på NANO-trådene, er det helt åpenbart at mannen er en ressurs for forumet. Takk for mange fine guider!

Jeg er ikke insider enda, men det er vel bare et spørsmål om tid…

Godt nytt år!

6 Likes

JUST DO IT! Som Nike sier. Mye mer morro i chatten enn i Nanotråden

4 Likes

Hvor lang tid? :crazy_face: Vi venter bare på deg! :smiley:

4 Likes