Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Argeo AS

Argeo: Key Information related to the Subsequent Offering

Argeo: New share capital registered

Argeo: Arbeidsomfang for Stromar-prosjekt utvidet og kontraktsverdi økt til NOK 38 millioner

2 Likes

Argeo AS: Registration of Prospectus and launch of Subsequent Offering

Argeo AS: Last day of the Subscription Period in the Subsequent Offering

Argeo AS: Final results of the Subsequent Offering

Argeo AS: New share capital registered

Argeo AS: Argeo granted new patent for an electromagnetic method for detection of buried objects

Argeo AS - Invitation to presentation of Q2 2023

Argeo AS – new date for Q2 2023 results

Financial calendar

Argeo’s second quarter revenue increased by 173%

Nå har vi ventet i spenning på rapporten, og konsensus har vært at man måtte holde på hatten, for i dag skulle det ta av! Det skjedde ikke. Tvertimot, så opplever vi nærmest slakt av kursen. Noen som kan si noen trøstens ord i anledningen?

Hvis du er investert i en småaksjonærfavoritt hvor (mange av) medaksjonærene har skyhøye og urealistiske forventninger så er det et tips å selge før kvartalsrapport og kjøpe igjen etter.

Det lærte jeg i dag. Det lærte sikkert du også.

Det er trøst i at man har lært noe, om enn til en pris. Men det er jo da man lærer best. Når man betaler for det.

Bare litt artig å legge merke til hvordan hausserne på forumet jobber, for så å bli musestille når det ikke blir som predikert😆

Er det andre forum du snakker om nå? ganske stille her…

1 Like

Frem til du skrev her så er det bare TekBot som har hatt innlegg siden 22. juni.

Fikk sett gjennom webcast i dag. CEO er tydelig på at det kommer en samarbeidsavtale med en sterk aktør ganske snart.

Det ventes også en rekke meldinger om kontrakter de neste ukene.

Kapital fra sist emisjon er ikke registrert i tallene de legger frem her.

Jeg har lastet opp flere aksjer i dag.

Doblingskandidat på kort sikt!

1 Like

Argeo AS: Argeo presenterer på Pareto Securities Annual Energy Conference 2023

2 Likes

Gratulerer til alle de som har lastet opp her den siste tiden. Jeg skrev et innlegg for 19 dager siden her. Denne avtalen burde lett sørge for en dobling på kort sikt😎

Betydelig potensialet i dette selskapet, og dagens prising er latterlig billig!

Gleder meg til de neste dagene kursmessig!

Mitt tips er 8-10 kr før jul😉

Argeo er i dag priset til 220 millioner kroner. De sitter i forhandlinger med kontrakt verdt over 200 mill nå. Og ytterligere kontrakter for rundt en milliard.

Vurder selv, men jeg anbefaler virkelig å ta noen lodd i dette selskapet nå før kontraktene meldes.

Jeg sitter selvfølgelig godt lastet, men med røde tall foreløpig.

2 Likes