Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ASETEK - Oslo børs

ASETEK - Outcome of Annual General Meeting

ASETEK - Mandatory Notification of Trade - New Chairman Acquires Shares

Asetek A/S - Final results of the Rights Issue

Asetek A/S - Registration of share capital increase pertaining to the Rights Issue

Asetek - Major Shareholding Announcement

Asetek Presents First Quarter 2023 Results on Monday, 22 May

Asetek A/S - Admission to trading and official listing on Nasdaq Copenhagen A/S

Asetek - Q1 2023: Increased Activity Amid Continued Market Challenges

1 Like

17% opp nå
Langt opp hvis butikken faktisk er i ferd med å snu

1 Like

Spent på hva folk tenker om den gedigne differansen i prisen på Oslo Børs vs. Nasdaq København :thinking:

Man kan overføre aksjene til Køben, men prisen burde jo synkroniseres etter hvert uansett, hvis den ikke holdes kunstig høy/lav på én av børsene.

Uansett supert volum i Asetek på OSE i dag!

Men hvis man overfører så får man vel et mindre antall aksjer for pengene i og med kursen er høyere der? Og hvor lenge kan man eie og kjøpe aksjer her? Til slutt må de vel over ?

Tror ikke det? Én aksje er én aksje, hvis det ikke er noe jeg ikke har fått med meg?

Hvis man selger sine aksjer på OSE for å kjøpe på Køben så stemmer det selvsagt.

Da er det bare å få de over da? Dette høres jo helt utrolig ut
Hvis det er tilfelle så fortsetter vel oppgangen her opp til dansk kurs ?

1 Like

Og for å svare på det andre:

Da jeg snakket med Nordnet på tlf i dag sa de at de planlegger en masseoverføring om en måned eller to (tror jeg han sa). Om man vil ha de over med en gang så kan man sende melding til Nordnet og bekrefte at man godtar overføringsgebyr på 1500kr. Da vil det ta to-tre dager

Og så blir man rikere over natten? Hvem er det som ikke vil det da ?

Ja, ikke sant :sweat_smile: Derfor jeg lurer på om det bare er jeg som har misforstått eller om aksjonærene er trege.

Jeg har ikke meldt overføring enda, og tenker at den norske kursen må komme seg opp på den danske når folk forstår. Volumet var uansett veldig mye større på OSE i dag enn på Køben

Utrolig dette her ja :slight_smile: Ja og heldig som jeg var fikk jeg kjøpt ganske bra med aksjer på ca 5% opp i dag​:smiley: Den kom ned rett etter første børspause for så å stige utover.
Må høre med Nordea i morgen.

1 Like

Major Shareholding Announcement in Asetek A/S

Asetek - Major Shareholding Announcement

Asetek - Update to Full-year 2023 Guidance

2 Likes