Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Atlantic Sapphire (ASA)

Fikk melding at det var på kurs 102kr :+1:t2:

Hvis 102 kr er bekreftet vil det trekke kursen opp i morgen👍

102 ja, boken var dekket helt fra starten😄

Ja da snakker vi opp 8-10kr ?
En av usikkerhetene etter H1 var «cash» med det sikret og vel så det så tror jeg det blir bra. Underskudd h1 tilsvaret vel ca 3-3.5% emisjon så at de gjør 11 er jo for fremtiden.

Atlantic Sapphire ASA: Private placement successfully completed

2 Likes

Atlantic Sapphire ASA: Share Capital Increase Registered

Atlantic Sapphire ASA: Primary Insider Notification

Atlantic Sapphire ASA: Primary Insider Notification - Correction

image

https://register.gotowebinar.com/register/4448875142624311308

Disclosure of Acquisition of Large Shareholding – Atlantic Sapphire ASA

image

https://konf.co/event/Iv3QX7m7/oslo-innovation-week-2020?mc_cid=0f6a9f21cd&mc_eid=8409ae97f4

“ASA Inbrief” før kommende uke:

Kursen for ASA har vært «relativt stabil» i en lang periode nå. Det er få dager igjen av september 2020, og det ser jeg frem til. Også for børskursen til ASA:

1 Like

Ja enig. Håper det kan få fokus på produksjon av fisk faktisk virker og de får det til. Håper prisen de oppnår blir bra og. Jeg sitter stille enda med disse…

Atlantic Sapphire ASA: First U.S. harvest completed

2 Likes

image

2 Likes

Har vært inne i aksjen i over to år og ventet på denne forløsende meldingen…og så er det ingen reaksjon på kursen :see_no_evil: :joy:

Kan det være at meldingen er litt tynn. Markedet ønsker kanskje mer informasjon om volum, om det var vellykket eller ikke og videre fremdrift for slaktingen?
Satser på mer utfyllende informasjon i dagene som kommer.

Nøkkelord: kostnad per kg, kvalitet/smak, og selvsagt hvordan den avhendes og til hvilken pris.

Jeg regner med de ønsker å bruke ESG-kvaliteter til å selge fisken siden mye av poenget må være at fisken ikke skal flys inn fra Nord-Atlanteren?

“I de kommende ukene opplyser Atlantic Sapphire at volumene skal økes. …”

Jeg og har ventet på dette i 2 år… oioioi hadde jo trodd at nå som de har fått det til skulle det i hvertfall være litt reaksjon… hmmm men men har enda de 6k aksjene så får man se når pris og resultater kommer. Kanskje noe megler osv.