Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Noen som vil dele hvor mange aksjer de har?
100k her

2 Likes

Samme her.

2 Likes

I wish! Siste år på master gjør at kapitalen er svært tynnslitt --> 9000 aksjer til 2,39 er ikke så mye, men har hatt en fin utvikling på det :slight_smile: Neste år (mest sannsynlig i jobb) får man håpe å ha litt mer å rutte med!

Vel, hvis du gjør noen smarte valg underveis, så har nok du mer kapital når du er på min alder :slight_smile:
Vi har vel alle skrapet bunnen i kassa!

1 Like

Hadde 25k aksjer,sitter på 10k nå da jeg tok gevinst i håp om at kursen ville falle mot emmisjonen. Blir godt påfyll av emi aksjer når den tid kommer.

Har 14k aksjer, kjøpt i to omganger. Vurderte å selge da jeg hadde 8k aksjer, men økte i stedet. Viste seg å være lurt. Lyst å gå inn med en stor post når jeg har anledning til det. Sååå, når kommer emi-aksjene?

De må ha godkjenning til å trykke mer aksjer først. Så kommer det Tegningsretter basert på antallet aksjer man hadde for en stund tilbake.

1 Like

NorskBulls.com i dag:

Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH HARAMI pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 2,9600, and our valid average buying price stands now at 3,0100. The previous SELL signal was issued on 11.11.2016, 4 days ago, when the stock price was 2,9450. Since then AXA.OL has risen by +2,21%.

1 Like

Noen som vet kilden til at det blir et 1:12 forhold i rep.emien? i dont find…

Relevant for AXA, Long på den

2 Likes

Hvis man kjøper en bolig til fire millioner kroner, låner 600.000 kroner med 15 prosent rente til egenkapitalen og har resten som boliglån med to prosent rente, blir den samlede rentekostnaden på boligen 3,95 prosent, viser et regnestykke E24 har gjort. Med rentefradrag blir kostnaden enda lavere.

:no_mouth:

6 Likes

Galskap som det også kalles.

3 Likes

The big short: “no income verification! Variable rate! Dogshit!”

1 Like

Axa stanger hardt mot 3.050 nå. Satser på 3.5 innen jul vel :slight_smile:

2 Likes

Nok en dag over 3! Deilig

3 Likes

Pent rett og slett.

Kunne noen gitt kort info her rundt den kommen emmisjonen her? Hvis en går inn i axa nå, kan en da værre med i emmisjonen? Jeg har lyst til å putte litt penger inn axactor, men greit å vite hva slags risiko emmisjonen innebærer.

Man kan alltid være med i emmisjonen men du får ikke tegningsretter, da måtte du eie aksjer en dato tidlig i november.

Oki, er det kommet noe info rundt kurs og når emmisjonen gjennomføres?

kurs er 2.6, dato er annonsert men jeg husker ikke i slenger, en gang id esember

1 Like