Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

For meg var dette aksjer jeg skulle sitte med langt uti 2017, så er ikke bekymret, men alltid kjedelig å sitte med en rød post. Alokerer litt penger til kjøp om den skulle falle veldig langt.

Drøyt mye mer illevarslende salg dette enn Jostein Dahle tbh. Jeg heller mot å slenge inn en salgsordre nå for å komme tidlig i køen. Men samtidig blir det vel en alvorlig dykk først im orgen tidlig, og så en peak igjen så kanskje bedre å vente.

Siste gang jeg eier en aksje assosiert med Spetalen uansett hvor fjernt.

2 Likes

Faktisk ikke, spekuleres i om han skal ut av styret.

Han blir vel kasta ut av styret uansett nå. :stuck_out_tongue:

2 Likes

mest irriterende er at alle husene har tatt den ut av portisen sin, så noen viste at det var ting pågang.

3 Likes

Ja. Jeg slo fra meg akkurat det, men når dette skitet kommer oppå blir man litt oppgitt.

Nå vil jeg bare ha jul og slippe alt mas om emisjoner og innsidesalg ass.

Sitter med lavt snitt i Axa og er ikke bekymret sånn sett, men var gøyere når den sto i 3.

Edit: Nei, det blir å sitte i ro er konklusjonen.

2 Likes

Så ikke denne komme, men tok ikke ledelsen 15% av reparasjons emisjonen? Er nok en god grunn, sitter stille her også

Sitter med det samme sjæl men vurderer en trade. Helvete vær jo 130k i pluss her. 80 i dag. Og i morra sikkert bare 30-40. Derfor jeg vurderer en hurtig exit og kjøp igjen. Kuk, sitter vel i ro as usual. Mulig det blir i snitte litt opp.

Shareholders representing more than 10 % of the shares
of Axactor AB have with reference to chapter 7,
section 13 of the Swedish companies act, requested
that the board of directors convenes an extraordinary
shareholders’ meeting for the election of new board of
directors.

5 Likes

Ser ut som om fallet av dette blir helt moderat, ble nok litt svartsynt akkurat når jeg leste tweeten

2 Likes

De som visste noe som vi ikke visste osv osv, mesteparten av fallet var allerede innbakt?

1 Like

Fin utvikling her i dag :slight_smile:

Betryggende…

3 Likes

Her er det et spill som foregår. Mon tro hva de vil

Inn på 2.61 i går. Etter nyhetene i går kveld hadde jeg ikke forventet å være ute på 2.78 i dag.

Hvorfor selge på 2,78? Alt for lavt :slight_smile:

Dette kan jo kalles rally rt 2,80 opp 19 øre!

DNB neste uke. “Etter at styreleder har solgt 10 mill, tar (tok) vi igjen AXA inn i ukesporteføljen. God jul”

Vi ser hvem som styrer skuta og kurtasje gevinst fikk de også.

Mer glad i b2h. Ikke så mye “styr”. Bare et svakt øyeblikk som fikk meg til å bytte :slight_smile:

1 Like

Hadde ikke sett for meg denne kursutviklingen i dag når jeg leste melding i går kveld. Glad jeg holdt meg til planen og ikke solgte. Fikk kjøpt litt mer 2.46.
I utgangspunktet er det negativt med insidesalg. Mye som tyder på at han er på vei ut som styreleder etter dagens meldinger. Er enig med det Tom investeringsøkonomen hos Nordnet skrev i dag. Etter kursutviklingen i dag er tydeligvis markedet enig i det.

“Jeg kjøpte akkurat Axactor grunnet følgende. Einar Greve er en Øystien Spetalen mann. Det at han selger syntes ikke jeg er noe big deal i det hele tatt. Han flytter seg rundt med spetalen sine caser. Han er veldig dyktig, men axactor handler om endre ragnes og hva hans team får til. Ikke noe annet. Greve har solgt over 10 mill aksjer i markedet siste dagene. jeg kjenner ikke til disse reglene, men virker som man har flere dgr på seg å selge før man flagger salget. Jeg har jo sett at det har vært voldsomt salgspress i aksjen siste tiden. dette forklarer det jo. jeg trodde aksjen skulle opp i dag. Jeg tror dette er en kjøpsmulighet.”

3 Likes

Torstein Tvenge om #AXA i FA: “Denne butikken spruter penger! Jeg tror Axactor er et av selskapene som vil gjøre det best i 2017”

Om noen gidder scanne artikkelen hadde det vært fint.

3 Likes