Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

EMI aksjer som blir pumpet ut eller?

Kjipt, meeen… AXA!!!

1 Like

Samtidig er det vel ikke bra for AXA om formaningen hans skulle nå inn til lovgivende myndigheter. Men artig at folk sliter - for den som sitter i aksjen. Noe jeg ikke gjør foreløpig.

Fikk 75k kreditt hos komplett i stad. (skal bruke det på aksjer… Neeeida) Må nesten ha kort der da all elektronikk blir handlet av de. Får vel ta noen aksjer etter hvert igjen også.

Det som er morsomt, fyll inn personalia. Velg pinkode, 3 minutter. Ferdig

1 Like

Sjekk presentasjonen til Komplett bank… De satser på å fange MYE nye kunder via komplett.no

1 Like

Ja de gir jo rabatter der så win win

Fuckings lol å sitte med aksjer i både forbruksbank og axa, håper alle her er innforstått med hvilken varm ferie vi får når det er over?

1 Like

Er ikke verre enn å eie aksjer i våpenprodusenter :wink:

2 Likes

Altså hvis 2.60 brytes kan det bli interessant her… En god kjøpsmulighet kan fort oppstå :slight_smile: tenker det er en del stopploss’er som kan ryke da hehe…

Hmm, som ikke allerede har røket tror du?

tja. såklart ikke godt å si. Men hvis støtten i 2.60-2.58 området ryker, da skal den lengre ned tror jeg ja

Jeg tror du tar feil :wink:

Ser ut som jeg fikk rett :stuck_out_tongue:

ehh. nei? Jeg sa jo ikke at vi skulle under 2.60 i dag da. Bare at hvis den ryker under skal den videre ned, for da forsterkes bare den kortsiktige negative trenden til axa.

Herregud for et clusterfuck av en tråd inne på shareville: https://www.shareville.no/aksjer/nickel-mountain-group/kommentarer/ser-i-et-innlegg-nedenfor-her-at-alpette-as-inne-pa-topp-20-6586001

1 Like

Tror noen er desperate etter å komme inn igjen. Det han skriver stemmer jo ikke med virkeligheten. Virker også som han tror at AXA ikke har inntekter fra portisene de kjøper.

1 Like

Dessverre har han brakt HO inn på Shareville. Det er enten Hausing og baising deluxe. Han skriver hva som passer for han, om han inne eller ute av en aksje, Alt han skriver har null troverdighet og ikke sammenheng med virkeligheten. Axa tråder lider fælt av dette for tiden. Bare vent og se på B2H trådene også, nå er han inne med masse hausing.

Uten å gå inn på lenken setter jeg en mill Statoil-aksjer på at det er snakk om spyflua.

4 Likes

Helt korrekt.

1 Like

@Savepig kanskje du kan gi en kort oppsummering? Fikk vondt i hodet av den tråden der