Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Ser på det som lite sannsynlig at de skal ut med alt altså. Er ikke spetalen vi snakker om her

2 Likes

Sjekk her fra 8:00:

http://www.nordnetbloggen.no/ny-portefolje-lagertall-markedspuls/08/09/2016/

1 Like

Helsides annonse på side 2 i dagens DN.
Lukter vekst :smiley:

3 Likes

Jeg tror også denne kommer til å bykse videre, tror det er mange som ikke helt skjønner at Axactor allerede nå faktisk er et ekte selskap med et gjeng meget ambisiøse eiere.

2 Likes

ja, helt klart. :slight_smile: bare gleder meg til neste melding og håper den kommer snart. nytt kjøp av gjeld eller inngang i Tyskland. helst det siste :slight_smile:

1 Like

Mulig jeg er for optimistisk, men jeg har troen på Axa, her er det bare å legge aksjene i skuffen og glede seg over fremgangen som kommer.
Ift resten av porteføljen min så føler jeg at dette er som å ha penger i banken ( i motsetning til Funcom, Hugo, Nano, Next, Pcib…)

Tsss Funcom er Bankers… vent og se :wink:

1 Like

Selvfølgelig! Med så stor del av porteføljen så hadde det vært galskap ellers!!! :grin:

1 Like

Har litt delte meninger. Kunne godt tenkt meg en dupp under 2,- etter at jeg har fått tømt meg i Funcom. Da kunne jeg lastet opp 500k til og virkelig kosa meg. De 100k jeg sitter på nå er ikke til salgs på Gud vet hvor lenge :slight_smile:

2 Likes

Helside i dagens Finansavisen også.

Ikke uenig mtp Funcom og Axa: en solid opptur i Funcom kombinert med en dupp i Axa :wink:

2 Likes

Fikk kjøpt mer axa på 2.20 i dag. :slight_smile:

Og Axa er tatt inn i varmen i DNB porteføljen.

mens man venter på nyheter…

2 Likes

Nice, avventer og ser om det blir en større korreksjon. Får se om det blir noen bra tilbud på børsen eller så får eg snitte opp litt i AxA :slight_smile:

Ang DNB`s uke portefølje,er det bare noe for morro skyld i aviser?
Trodde DNB markets var tungt inne i AxA fra før.

Axactor i Norge for øyeblikket tre stillinger utlyst på Finn:

3 Likes

Fra HO:
Fra Morgenrapporten til DNB;

Vi tok i går Axactor inn i den ukentlige porteføljen med anbefalte aksjer. Basert på våre estimater har selskapet allerede kommet opp i en omsetningstakt på EUR 64 mill, mot en tidligere målsetting om en takt på EUR 40 mill ved utgangen av året. Den stigende takten innebærer at sannsynligheten også stiger for at selskapet utvikler seg i henhold til vårt basisscenario. I dette scenarioet ser vi en fair verdi på NOK 2.70 pr aksje. Flere europeiske banker har fremdeles misligholdte lån på balansen og vil se etter muligheter for avhende disse. Vi ser ytterligere vekstpotensial for selskapet fremover og har en kjøpsanbefaling med et kursmål på NOK 3 pr aksje. Kursen stengte i går på NOK 2.30 pr aksje.

Jeg tror dette kan bli hyggelig. Axa sitter jeg med. Selger ikke en aksje på 3 kroner!

3 Likes

AXA er knallsterk. Spørsmålet er om det blir standby eller om den går noen tiører på neste nyhet

1 Like

Den er solid. Hvis Q3 beviser at dette er profitabelt kan det gå fort.

1 Like

Kommer vel helt ann på hva nyheten blir det vel :wink: og ja Q3 blir knallsolid.

Da tok jeg posisjon i Axactor. Ser vi er flere her inne med aksjer her, så det er gøy. Har sett på selskapet en stund nå og forsåvidt “gått glipp” av endel stigning, men bedre sent enn aldri. Har stor tro på selskapet. Blir en spennende høst!

4 Likes

2.4. Hyggelig dag :slight_smile:

3 Likes

Absolutt. :slight_smile: Men tenk bare så hyggelig det blir når neste melding kommer…

1 Like