Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Har ikke dårlig tid med Axa. Dette blir bra uansett :slight_smile:

1 Like

Hvis den fortsetter å ligge helt stille til tross for en voksende portefølje, så blir det nok å vekte opp i Axa

Du har helt rett. Skal prøve å komme meg opp i 100k aksjer før den stikker. Kan bli heftig moment utover året

1 Like

liker ikke helt å se hvem som kjøper og hvem som selger

2 Likes

Samme her men prøvde meg på en liten trade tidligere i dag. Kjøpte på 1.80 og solgte (for tidlig) på 1.84

2 Likes

ligger helt forbanna stille :expressionless:

begynner å lure på om vi skal ned igjen mot 1,7 og ligge der frem til nyheter…

Da skal det lastes mer. Potensialet er enormt!

Er jo enig. Fin motsyklisk hedge denne aksjen.
Begynner vel bare å bli utålmodig. Har vært i aksjen en stund nå, og håpet vi skulle gå litt når det kom nyheter. etter 2 oppkjøpsmeldinger er vi bare opp 8-10 øre…

fra XI:

Axactor-sjef Endre Ragnes ser at misligholdet øker i Norge. I går meldte selskapet om kjøp av den norske inkassoaktøren Ikas for 291 millioner kroner. Ragnes sier at Axactor har kjøpt tre gjeldsporteføljer og må selv finansiere 65 prosent av kjøpene med egenkapital. Når de når syv porteføljer kan de begynne å gire porteføljene med 50 prosent. Dette nivået skal de ha passert i løpet av 2016.

Er man tålmodig her, så kan dette bli monsteravkastning i 2017

1 Like

Da er jeg oppe i 100k aksjer i Axactor. Måtte de gjøre det like bra som gig :slight_smile:

2 Likes

hjalp vist å klage litt på kursen :slight_smile:

3 Likes

109 000 som vil ut på 1,9.
blir seigt å bryte igjennom den

1 Like

Om den legger seg tett opp mot 1.9 så har vi et flott utgangspunkt etter påsken iallefall :slight_smile:

1 Like

Jepp, enig.
Den har utviklet seg bedre enn jeg turde håpe på denne uken.
Bra interesse idag tidlig, virker å ha roet seg litt ned nå

Ute av Axa med noen lapper i pluss

Spørs om ikke det var litt for tidlig altså. Time will show :slight_smile:

Det var det nok, men hadde ikke tid til å være med lenger :slight_smile:

1 Like

Sitter long i denne. Det er basert på at de totalt følger den planen de skisserte fra oppstarten, og at jeg neppe tror det blir mindre bruk for inkasso i årene som kommer.

2 Likes

Endelig litt action i Axa. Det er svært etterlengtet for oss som sitter tungt inne her :slight_smile:

4 Likes

Ser ut til at AXA kan bli fin i dag og

3 Likes