Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Alt ligger til rette for en perfekt storm. Høy gjeld, kredittbruk over alle støvleskaft. Det er stygt å si det men jeg skal sko meg godt når neste boligkrakk kommer og renta går til himmels

1 Like

Svetter litt selv… vil ut av boligmarkedet, er redd det blir en umiddelbar reaksjon når NB hever styringsrenta

3 Likes

Med mindre du har flere boliger du leier ut på lånte penger er det liten grunn til å svette.

Svetter vel mer av høydeskrekk tenker jeg… :wink:

Gikk inn i Axa på 2,53 i dag og så det i utgangspunktet som en god inngang, men har fått litt bange anelser. Vil denne falle videre ned mot 2-tallet før den snur?

Tror nok den vil gå opp på 3-tallet igjen og at potensialet er nærmere 4 med noen gode kvartalsresultater.

3 Likes

2.53 er en god inngang på en litt lengre tidshorisont. Hadde jeg hatt ledig kapital hadde jeg personlig økt med 50% nå

Lavere snitt enn meg som deltok i emmisjonen, sitter å lure på om jeg skal handle 20k til imorgen… bare for å senke snittet.

Og emisjonskurs var?

Pengene jeg har på nåværende aksjekonto har jeg tradet opp, ned, opp og ned igjen, men innser at hverdagen har kommet med hensyn til å kombinere 8-16 jobb med trading. Disse pengene skal nå stå en stund. Vurderte Funcom opp mot Axactor, men ser risikoen som lavere i sistnevnte.

Håper, og tror, at Axa kan slå sparekonto og Alfred Berg i 2017.

2,60.

Ser også at Svend Egil Larsen kjøpte seg inn igjen på 2,52 i dag og det ser jeg i utgangspunktet som et sunnhetstegn.

2,6 var emmi kursen, jeg har også handlet endel på 2,7

Kursen vil nok være forholdsvis uforutsigbar fra 9-13 i morgen. Reaksjoner på antall aksjer i short, nedsalg og innsidesalg vil nok gjøre mange tradere glade. Med mindre den får en umiddelbar 10%-rekyl etter dagens nedgang.

Oppgang idag fra igår hvor bunnen var 2,5

1 Like

I går var vel bunnen 2.54 ?

Stop loss raid ene fort setter ser det ut til…?

Edit: Orddeling… jaja

Haha det er jo ikke mer enn 1.65% av selskapet som er shortet heller. Her er det bare å holde på hatten og ri av det skitne spillet som tydeligvis pågår. Noen gjør seg klare for å tjene stort i februar

Tror dette kan fortsette nedover mot 2,30 . Ser ut som trendkanalen har en bunn i dette området, og det ligger rett over SMA 200.
Noen som er litt mer drevne på TA kan jo sjekke om det er hold i påstanden min :slight_smile:

1 Like

Nå omsettes det litt på 2,49 :grimacing:

edit: 2,47

Kommer nok til å fortsette opp og ned i nedadgående trend frem mot lunsj, før den stabiliserer seg eller korrigerer.

Sitter å venter foreløpig, skal nok ta mer, meeen usikker når bunn er.