Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Planen for meg er å doble dagens innsats fra 100 til 200k når jeg selger i Funcom. Gudene vet når det blir :stuck_out_tongue:

4 Likes

Mulighet for god inngang her nå.

den skal lengre ned før det snur :frowning: (tror nå jeg)

Du tror det? Enda en dypp ned på 2.3 tallet? Uansett, Axa som long så er alt under 3 en god inngang :smiley: Gleder meg til Q4 rapporten!

ja. ned til 2.3X en plass går den nok før det snur. da skal jeg være klar til å hamstre :slight_smile:

1 Like

Noen som vet når Q4 tallene kommer?

23 februar

2 Likes

Synes ikke en reduksjon for Reanissance på 2m er så mye men. I tillegg er Marshall ny for ca 1 uke siden med 6m. Så netto økning på 4m. Men blir bra når alt skal dekkes inn :slight_smile:

Leste tallene feil, det er faktisk en økning. siden marshall er kommet til.

1 Like

Du er så dønn i troen på Axa altså @Evilfreud, største posisjon?

Det ble fort det ja :stuck_out_tongue:

Så en kjøpsmulighet, hadde mye ledig kapital, shit happends osv. :stuck_out_tongue:

Drev bunntrål på 2,4 igår, satt hele dagen å tråla, fikk endel. Spørsmålet er om det var lurt, det vil jo ettertiden vise, jeg tror Q4 vil sende oss over 3kr igjen. er opp 3,5% idag så kanskje det kan gå :wink:

4 Likes

Samme her. Axa med Endre bak roret tror jeg blir stort!

2 Likes

Irriterende at jeg ble nedprioritert for en intern NON-handel på kjøpsordren min ved 2.37… Axa har stanga nede i dette nivået 3 ganger på 1 måned nå. Jeg tror aksjen kan snu opp nå

Nå har jeg dessverre ingen ledig kapital å putte i Axa da jeg har gått hardt inn i noe annet.

Vet heller ikke stort mye om det fundamentale i Axa, og det å lene seg 100% på TA er jeg egentlig meget skeptisk til… Men i en aksje som åpenbart blir trada og lekt med, kan man tjene litt likevel

1 Like

Nå kommer Q4 om en drøy måned, 28/2. Plutselig er det noen som vet noe som vi andre ikke vet osv så kan vi se 3 kroner før en vet ordet av det.

RENAISSANCE har dekket inn mer av shorten, har totalt nå 16.917.991. Forrige oppdatering hadde de 18.087.575.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/SE0005569100

2 Likes

Laber omsetning nå. Tror de fleste er ferdig posisjonert for Q4 eller nyheter før rapporten :slight_smile:

Da har jeg blitt medlem her, virker som et seriøst forum der man kan diskutere Axa, ikke bli bombadert og ikke går an å føre en saklig tone på Ho, har sittet med mine Axa i over snart 1 år. og blir med på reisen videre mot 2019

4 Likes

Velkommen til forumet. Som du sikkert vil merke går det mye i funcom og legemiddel her ( kanskje ikke en tilfeldighet? ). Men vi er et par som sitter ganske godt i Axa etterhvert også. Vi har en gruppe på shareville også, ikke så mange er med der men greit å joine så ser man litt hva enkelte medlemmer har.

Blir nok flere her etter hvert,når den verste hypen har lagt seg i Funcom, Axa kommer til å bli noe stort

Velkommen 1255
Har også vært i Axa i større og mindre grad siste året. Kommer heller til å øke enn redusere.