Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Ser det spekuleres på ulike forum om det kan komme en shortskvis.

Foreløpig er det bare mindre endringer, men det kan være det dekkes inn short for harde livet nå.

5 Likes

Ekstraordinær generalforsamling er overstått og nytt styre på plass. http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=418351

Er også en mer positiv utvikling for kursen. Ser ut som den er på vei ut av den fallende trend.
Kjapp analyse jeg tegnet.

6 Likes

Ser ut som et kjent candlestick pattern helt på slutten der. Skal se om jeg finner det jeg tenker på. Mener å huske at det er et bearish signal.

Edit: Mener det er 3 bullish soldiers det heter.

1 Like

Hadde ikke bekymret meg for TA før Q4 :slight_smile:

1 Like

Ikke bekymret i det hele tatt. Bare tenker litt høyt!

Ja heter: Three White Soldiers: A bullish reversal pattern consisting of three consecutive long white bodies. Each should open within the previous body and the close should be near the high of the day.

Morro og følge med litt @Hakon

Selvfølgelig morro :slight_smile: Var ikke negativt ment overhodet men noen kunne misforstå bearish signal :slight_smile:

2 Likes

Fått lastet opp en del i dag. Ideelt sett hadde jeg jo håpet å få kjøpt på 2.3x før den spratt opp. Men men… Ønsker en shortskvis velkommen hehe… :slight_smile:

1 Like

Da er shorten dekket inn enda mer i dag.
Marshall har kommet ned under 0.5%, slik at bare RENAISSANCE synes i listen. De har de samme som i går.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/SE0005569100

2 Likes

Fra Hegnar i dag, Investtech:

  1. Axactor AB(AXA.OL) - 19. jan 2017. Siste sluttkurs: 2.54 (0.07)

Axactor AB ligger i en stigende trend og fortsatt positiv utvikling innenfor denne indikeres. Kursen har reagert tilbake etter bruddet på en rektangelformasjon. Det er støtte rundt 2.40 kroner, noe som åpner for gode kjøpsmuligheter nå. Etablert brudd under denne støtten vil imidlertid nøytralisere kjøpssignalet. Aksjen har støtte ved ca 2.10 kroner og motstand ved ca 3.10 kroner. RSI divergerer positivt mot kursen, noe som indikerer mulighet for en reaksjon opp. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.

4 Likes

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170123.OBI.20170123S90

Storebrand flagger i AXA!

9 Likes

Elsk! Nå går toget

2 Likes

Vurderte AXA og APCL i dag og gikk inn i APCL. Mulig jeg må bytte i morgen? :smile:

2 Likes

Har liksom ant en rekyl her i lenger tid

1 Like

Blir interessant i morgen ja :slight_smile:

Skulle nesten lempet innpå 100k til

Slått sammen med flaggemelding begynner dette å ligne et skikkelig forventningsrally foran Q4. Jeg lurer på om det kan være bittelitt prematurt men.

4 Likes

En morsom sak, Storebrand fond kjøper AXA, DNB fond kjøper B2holding.

Hvilke Fond har gjort det best i det siste, DNB sine eller Storebrand sine?

Storebrand selvsagt :smiley:

Hadde gjort seg med en melding om innsidekjøp nå snart… Vil over 2.60 kneika snart nå… Men ser vanskelig ut i dag :frowning:

1 Like

kursen manpulerers sønder og sammen, begynner å bli lei dette spillet