Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Er bare å sitte i ro :wink:

Husk at det nye styret sikkert skal handle ferdig, så er det sikkerrt noen oppsjoner og sånt som skal regnes på.

Axa er ikke for den med dårlig tid.

1 Like

Samme skjedde på 1.7kr, Store fond som manipulerer for å laste opp billig… Lend deg tilbake og fokuser på andre ting :slight_smile:

1 Like

ja jeg er veldig klar over at det kreves stor tolmodiget, men i dag ser jeg at RENAISSANCE TECHNOLOGIES LLC har redusert yttligere til 15 729 673, så de skjønner at best å dekke seg inn.

dette blir utrolig intressant og spennede år for Axa aksjonær

Marshall er helt ute også.

Axactor på frierferd hos DNB

http:// publisher.qbrick.com/Embed.aspx?mcid=6BB8B13D9D825EF2&width=640&height=360

Edit : linken slet litt.

For en fin fyr Endre Ragnes er, stråler 100 % tilitt

1 Like

God dag i dag. Tror presentasjonen gjorde utslag. Selv fikk jeg en skikkelig godfølelse av Endre Ragnes og hvor mye tillit han utstråler, som @1255 skriver. Blir spennende å se Q4 rapporten!

1 Like

Du har fått en space inn der bare. Fin presentasjonen ut i fra litt skumseing.

La inn space fordi jeg ikke fikk postet linken ellers. Aner ikke hvorfor. Syns Endre var på. Slår meg at han virker som en fyr du ikke vil ha på døra når du skylder penger.

Det ville vært skikkelig lean startup om de bootstrappet innkrevingen og faktisk sendte Endre på døra til folk.

Det var en del som lot seg opprøre voldsomt over måten han fikk shaket opp styret på, jeg tenkte bare “er det virkelig et sjokk at det kan gå hardt for seg i internasjonal inkasso?”

Er langsiktig i denne aksjen, men likevel, må si det er deilig å være over 2,60 igjen altså! Var nitrist å se 2,30 intervallet merket jeg uten tilgjengelig kapital til å investere… Har ståltro på Endre og selskapet for fremtiden. Satser på en positiv utvikling fra kvartalsrapport til kvartalsrapport, og implisitt en god og jevn stigning i kursen :slight_smile:

2 Likes

Ser etter børs at Car kjøpt 2.5 mill aksjer fra Sb1m , er dette relt kjøp pris 2.92

1 Like

Stusset over dette selv… De kunne jo fint fått tak i lignende volum tidligere gjennom flere transaksjoner til en lavere pris. Hva tenker dere om det kjøpet? kan det stemme?

KJøper er nok reelt, men jeg har ikke nok peiling på hvordan auksjonen funker @MK1 du pleier ha litt kontroll, noen tanker?

Hadde premiumen vært lavere eller antallet aksjer høyere kunne jeg forstått det, men et veldig høyt hopp.

Sykt hvis vi plutselig nærmer oss 3 igjen over natta.

2 Likes

Det er derivathandel.

Ergo null morro for oss dødelige.

1 Like

jeg digger virklig dette forumet:))brilliante mennesker som er flinke med ¨å dele

2 Likes

Skal fylle på med mere axa,er I østen bare Mobil. Vente litt eller er det bare åfylle på. På forhånd takk for inspill

Fra Nordnet webinar “Hvilke muligheter ser vi i aksjemarkedet for 2017?” just nu, Arctic v/Albert Collett nevner Axactor som et selskap med potensielt høy oppside i år, dersom de lykkes å kjøpe de porteføljene de har som mål å kjøpe.

  • Cash tilgjengelig for flere porteføljeoppkjøp
  • God ledelse

1 Like

kLarer du å få fatt i hele presentasjonen? å evt poste den her?