Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Tipper den blir holdt tilbake fordi flere forventer nedtur på Q4 tallene, så flere selger jevnt og trutt.

Hva da holdt nede, snakker vi om samme aksjen egentlig?

1 Like

akkurat de samme tror Dnb , din teori holder ikke mål

Vad tänker ni om Q4?

Rennisace tecnologies har dekket seg inn yttligere 9.6 mill aksjer

1 Like

Med ytterligere redusert short, er det ikke rart at den faller litt de siste dagene? Leser mye drit på HO angående axa, selv om jeg helst prøver å unngå alt som blir skrevet der. Er det virkelig så mye mer negativt nå enn f.eks forrige uke? Det er vel ikke kommet noen nye negative nyheter såvidt jeg vet. Mulig mange begynner å bli nervøs iforhold til Q4 resultatene neste uke…

Kursen steg nok fordi shorten ble kjøpt inn. 10mill aksjer på et par dager viser igjen. Nå er kjøpet gjort og kursen faller tilbake.

Det stemmer ikke. Shorten er dekket inn med drøyt 3,5m siden 1. Februar

Hmm så det ble nevnt igår at den var ned med 9,1mill aksjer. har ikke dobbelsjekket så det ble postet på XI.

Er vel noen som har blingset litt. Det er dekket inn fra 13,3 til 9,6m i februar
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/SE0005569100

Helt sikkert,

vanvittig baissing på HO , dette lover godt

1 Like

Uten at jeg kan komme med noe konkret fakta på bordet, må jeg si at Axactor virker ekstremt bunnsolid! Spesielt med tanke på kompetanse og erfaring i ledelse og styre. Dette må da virkelig gå veien inn mot q1!?

2 Likes

Samma pokker om andre får seg en smekk. Det som betyr og er vel om man selv får gevinst :wink:

1 Like

Haha nå er jeg lei denne kursen! Gleder meg til rapport!

3 Likes

ja, nå skal det sies at du sitter endel finere til en jeg, selv om jeg ligger på 2.7 i snitt. skulle ventet en dag å handle.

hva burde vi forvente av kurs etter rapport, bikker den 3? eller kan man kanskje nærme seg 3.5

for Q4 er man veldig usikker, jeg satt med like mye aksjer som @Hakon men vektet meg ned fordi jeg er usikker. Q1 bør og skal være bra. Men spørsmålet er om de har fått opp farten nok i Q4. At den faller før rapporten er bra, for da er mye av nedesiden tatt ut mens oppesiden gjenstår. Sitter du på papirene noen måneder er jeg ganske sikker på at du er i pluss.

3 Likes
4 Likes

Enda en grunn til å ha axa i almgtidsportisen

Du bare selger. Baisser! Negativ mannen! :smiley: