Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Spetalen ut, er tydeligvis positivt o.o

1 Like

Kom meg ut i null på 1.8 på åpning

Edit, jeg tjente 110,- kroner

Nå putter jeg halvparten inn i Komp. Den andre halvparten blir mest trolig splittet mellom axa og gig så fort det viser seg at de snur. Tror begge skal et godt stykke nedover

1 Like

nesten 16M aksjer omsatt rundt emisjonskurs idag + innsidekjøp på denne kursen ifm forrige emisjon.
Burde være ganske solid støtte rundt 1,78 nå.

Samtidig så er jeg også skeptisk når Spetalen og Haudemann har solgt seg ut… da pleier det å ligge no i gjærdet… f.eks monsteremisjon for å kjøpe flere selskaper/porteføljer…

1 Like

13/04-2016 16:43:33: (AXA) Disclosure of large shareholding - AXA
On 8 April 2016, companies controlled by Øystein Stray
Spetalen, sold 21 million shares in Axactor AB (publ).
After the transaction Mr. Spetalen and associated
companies hold 22,736,999 shares, representing 3.46%
of the total outstanding 656,214,360 shares of
Axactor.

2 Likes

Åhh jeg er glad jeg kom ut i null i dag. Satser på fin inngang på fredag igjen. Det jeg lurer på er hvorfor han går ut allerede nå. Håper det er for å pumpe opp nel for der ligger jeg kraftig i minus

Spørsmålet nå er, hvilket case skal han putte pengene fra salget ? :slight_smile: ( Funcom ? :slight_smile: )

4 Likes

Håper nel

Jeg og tenker at han vil inn i Funcom, sitter klar til emisjon og tar hele emisjon selv :+1: :joy:

2 Likes

Ser ikke ut til at markedet bryr seg om Spetalens exit…

1 Like

eller… mulig jeg var litt kjapp der…
Kjøperne flytter seg nedover… ryker 1.78 så ser det stygt ut

Unnskyld det var meg :slight_smile:

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=399251

“Oslo 14. April 2016 - Chairman of the Board Mr. Einar J. Greve has today
purchased 5 000 000 shares in the Company at an average price of 1.7500 per
share. After this transaction Mr. Greve controls 13 650 000 shares in the
Company.”

  • enda et kjøp

Oslo 14. April 2016 - CEO of the Company Endre Rangnes has today through his 100% owned company Alpette AS purchased 550 000 shares in the Company at an average price of 1.7589 per share. After this transaction Mr. Rangnes controls 12 550 000 shares in the Company.

5 Likes

Godt nytt! fikk tilogmed snittet litt ned fra sist :slight_smile:

2 Likes

Synes ikke 2015 rapporten var så ille at de trenger å gruse kursen da. Jeg som øka i dag også.

Benyttet muligheten til å øke kraftig i dag

Er virkelig på tide at axa begynner å gå oppover fra disse nivåene. Jeg er mer enn klar for det nå uansett.

Axactor er på vei mot 1.50 :slight_smile: Ingenting skjer og folk dumper aksjene sine, for å fiske på 1.50 :wink:

1 Like

Tviler på at den går under 1.8. Da må jeg vurdere å snitte ned

Du burde vurdert å snitte ned for lengst. Ingen kurs å gå inn på dette. Axactor er fremdeles i startfasen og dagens kurs er hinsides høy.

2 Likes