Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Kurser på x,69 er de beste kursene. roboten synes det er funny og lager mange trades der.

Robotsex? 69-er? :joy:

2 Likes

short øker.

1 Like

23/11-2017 15:46:33: (AXA) AXACTOR - SHAREHOLDING DISCLOSURE
Geveran Trading Co. Limited (“Geveran”), a company indirectly controlled by
trusts established by Mr. John Fredriksen for the benefit of his immediate
family, has on
23 November 2017 acquired 22,902,500 shares in Axactor AB (publ) (“Axactor”) at
a purchase price of NOK 2.65 per share. Following the acquisition, Geveran will
own 173,902,500 shares in Axactor which will constitute 11.47% percent of the
shares and votes in Axactor.

Geveran also holds 130,000,000 warrants exchangeable into 130,000,000 ordinary
shares in Axactor (the “Warrants”). The Warrants entitles Geveran to subscribe
Axactor shares at NOK 3.25 per share until 24 October 2019. Assuming all
Warrants are exercised, Geveran would own 303,902,500 shares in Axactor
constituting 20.04 % percent of the shares and votes in Axactor. The foregoing
calculations are based on 1,516,488,769 outstanding shares in Axactor.

This information is subject to the disclosure requirements set out in section
4-2 and 4-3 of the Norwegian Securities Trading Act.
Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=439421

5 Likes

Liker den strike prisen, ikke aktuellt at fredriksen skal tape på den dealen i 2019.

1 Like

Smart løsning, og forklaring på kjøpet til Gevaran. Flott med ny lock-up og.

Axactor AB: Country managers in Spain agrees to additional 12 months lock up period on their shareholdings
23.11.2017, 17:06·
Cision
Oslo, 23 November 2017 - Reference is made to the companys announcement made on October 16, 2015 regarding the acquisition of ALD Abogados S.L. in Spain, where part of the acquisition price would be settled with up to 47 million new shares (the consideration shares) issued by the company (NMG).
The sellers, Mr. David Martn Ibeas and Mr. Andrés Lpes Sánchez each subsequently received 22.902.500 consideration shares with a lock-up period of 24 months. The lock-up period has now expired and both Mr.
David Martn Ibeas and Mr. Andrés Lpes Sánchez has agreed to sell 50% of their consideration shares to Geveran Trading Co. Limited and have further agreed to extend the lock-up period for the remaining 50% of their consideration shares for another 12 months.

Mr. David Martn Ibeas and Mr. Andrés Lpes Sánchez are today sharing the country manager role for Axactor Spain.

For additional information, please contact:

Endre Rangnes, CEO Axactor

Mobile phone: +47 4822 1111

Email: [email protected]

or

Geir Johansen, CFO & Investor Relations, Axactor

Mobile phone: +47 4771 0451

Email: [email protected]

www.axactor.com

About Axactor

Axactor Group specializes in both Debt Collection and Debt Purchasing across several countries, with operations in Italy, Germany, Norway, Sweden and Spain. The company has a Nordic base and an ambitious Pan-European growth strategy, which targets the market for non-performing loans (NPL) in Europe. This market is estimated to be about 1,500 billion euros across Europe providing significant opportunities for Axactors future expansion. Axactor has approximately 900 employees.


http://news.cision.com/axactor-ab/r/country-managers-in-spain-agrees-to-additional-12-months-lock-up-period-on-their-shareholdings,c2399068 http://mb.cision.com/Main/852/2399068/756843.pdf

2 Likes

Prøver å finne en grei inngang . Noen som har noe teknisk til hjelp?

Nå har ikke jeg fulgt med på shortposisjoner men jeg har som mål å komme inn igjen rundt 2,- en lang periode nå hvor det kan svinge en del mens Axa beviser at de kan levere :slight_smile:

Vær obs hvis den bryter 200MA, da ville jeg ventet til den bryter opp igjen

1 Like

Takker :slightly_smiling_face:

Her må det være en feiltasting du mener såklart 2.60, har mine tvil om du får den så mye under det

Ikke i det hele tatt. Jeg har mine mål og jeg er sikker på at den kommer ned i ee nivåene igjen

Her må jeg skuffe deg Håkon, vi vill aldri se 2 igjen på AXA.:smiley:
En skal aldri si aldri men, jeg tror Endre vil gi markedet så mange portefølge kjøp att selskapet vil bli priset høyere på forventniningene til fremtidige inntekter fra disse kjøpene.

2 Likes

Har svært vanskelig for å tror at vi vil vandre i midten av 2-tallet etter Q4. Da tror jeg vi sier adjø til 2-tallet for godt! Som Halling sier skal man aldri si aldri, men med fortsettelse av kjøp og samtidig et Q4 som viser videre fremgang tror jeg våren kan bli meget god :slight_smile:

TRor ikke man skal undervurdere @Hakon sin spådom. Shorterene er inne i Aksjen og er det noe vi har lært iår, er at de somregel vinner.

1 Like

Det denne herremannen sier.

Skal uansett inn igjen long og om det er på 3 eller 2 kroner har egentlig ikke noe å si men jeg avventer. Tror egentlig ikke på noe skikkelig action i axa før i 2019

Håkon dream on, du kommer alldri til å få noen aksjer under 2.49.

Vi får se gutter :slight_smile: Vi er fortsatt langt under hva jeg solgte meg ut for så har ikke dårlig tid :slight_smile:

Tørr nesten vedde på at du tar feil :wink:

ok tar gjerne et veddemål at du tar feil, tenker du er en traider av sin sinn, Axa får nok samme utviking som B2 holding enten du vil eller ikke