Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Snakkes på 2.15

Fikk på 2.4x

1 Like

2 Likes

Flere som syntes det blei billig nok i dag ja.

1 Like

Jeg tror vi begge gjorde noe lurt i dag :slight_smile:

2 Likes

Fikk lastet selv i går. Trodde ikke jeg skulle få kjøpt til denne prisen før Q4.

1 Like

AXACTOR AB will present the Q4 results 2017 at Høyres Hus,
Stortingsgaten 20, Oslo, on Tuesday 13th of February 2018 at
08:30.

PLEASE NOTE change of venue.

The presentation will be held by CEO Endre Rangnes and CFO Geir
Johansen.

Noen som skal?

hm, fristende!

Aner ikke om den streames, men hvis ikke dra dit, ta notater. Del på forumet ( gjerne i en innsidetråd).

Alltid viktig å stille spørsmål! :smiley:

Hva vil du vite ?

Kan eventuelt stille med en ipad som viser denne i loop:

image

Jeg ville personlig stilt spørsmål rundt aksjekursen, hvorfro de tror den er lav, hva deres tanker er om den er lav. Om de mener den bør være høyere.

Jeg er veldig glad i å stille indirekte spørsmål som alikevell gir svar på det jeg lurer på. OG det jeg egentlig lurer på her er jo hva som kommer, hvorfor skal AXA bli ledene på det de holder på med.

Ikke så dumt, “Hva syns dere om aksjekursen i dag?”

Teknologisk lurer jeg på litt av hvert:
De har en klar strategi om konsolidere alle oppkjøp og porteføljer på en plattform, og at dette skal gi vesentlig lavere kostnader via typ economies of scale, bedre kontroll mm. I Lindorff slet Endre med haugevis av legacy systemer, typ 13 inkasso løsninger i forskjellige land, derav målet for axactor. B2H tenker ikke teknologi såvidt jeg kan lese ut av kvartalsrapporter.

Er interessert i hvor langt de har kommet på denne reisen, hvor mye antar de å spare når de er i mål?
Har de en bevisst RPA strategi, hvor mange FTE skal være automatiserte innen 2020?
Eller enda bedre, en KPI på andel fordringer innkrevet uten menneskelig innblandelse, rapportert kvartalsvis.
Om de har alle data i ett system, så har de enorme analyse potensialer, har de kompetansen til å trekke verdi ut av dette? Har de en roadmap for å få det på plass?

1 Like

Hvordan (hvis noe) har innstrammingene fra Finanstilsynet på inkasso/forbrukslån påvirket AXA?

1 Like

Regner med du skal? kan jo evt opprette en egen tråd på innsider delen hvor man kan poste spørsmål folk lurer på, så har du noe å ta med deg.

Vi traff godt @Halling bare å nyte turen opp mot 3 :slight_smile:

1 Like

@Hakon : ser ut som det ble et bra bet på deg her. Funker å være skolegutt iblant ;D

1 Like

Aldri undervurder en skolegutt :grin:

RT 2,75 :wink: 8 forbas… tegn

2 Likes

Begynner å bli trangt inn døra her før Q4 nå :sunglasses::sunglasses:

Tsjooooo tsjooooo maddafakka :sweat_smile::grin:

2 Likes