Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Fikk selv økt med 30% i åpning til 1.8

3 Likes

Var ikke feil å kjøpe til 1,80 i dag, rt 1,88!

3 Likes

Kjøpte aldri eg, angrer, men trenger å sitte på ledig cash

2 Likes

En ting ledelsen er god på her er rett og slett Investor relations. Hyppige oppdateringer og dønn solid oppfølging av hva som har blitt forespeilet underveis. Helt rimelig at vi ser en oppgang i dag, og om det kommer noen oppkjøpsmeldinger nå er vi nok raskt tilbake på 2.15

Håpe det tar tid, måtte selge for å kjøpe Funcom nå!

Lykke til!
Frister litt å gjøre det samme.

Edit: Kjøpte litt og solgte etter å ha tenkt litt. Går jo fra 94mill til ca 240 mill aksjer, så avventer.
PS sorry for offtopic :slight_smile:

Det trengs, sitter med gjørme til kne! Men nesten, bare nesten, like blid :wink:

Ingen som følger Axa i dag? Ser ut til at jeg må selge Mhg til fordel for å gå inn i Axa igjen, må sitte lenger på Funcom…trur eg!

Jeg følger og liker :slight_smile:

Solgte Mhg og kjøpte Axa igjen. Har nå 20% mer Axa enn jeg hadde i går. Kjøpte på 1,88 og 1,89 og snittet er nå 1,85.
Tro nok en inngang på Axa rundt 2 kroner er billig, når vi får Q2-Q3 og Q4. Lurer bare på hvor mange måneder det går før vi ser 3 tallet.

3 Likes

Jeg er også inne igjen i Axactor. Men forventer ikke veldig store kursbevegelser før nye oppkjøp blir meldt.

1 Like

Mistenker litt det samme og håper på at folk /fond presser kursen litt ned. Har 85% i AXA nå og ønsker å fylle på med feriepenger og skattepenger :stuck_out_tongue: + resten av året. Ble bare enda mer forelsket i AXA etter jeg så hvordan de utførte emisjonen.

God helg folkens, nyt solen :smiley:

2 Likes

En ting med M&A som er fascinerende er at meldinger kan komme helt ut av det blå.

Men for resten av 2016 for Axa vil jo enhver slik meldinger være det stikk motsatte av ut av det blå. Så jeg lurer jo litt på i hvilken grad dette allerede er priset inn da.

Fine dager i axa :slight_smile:

2 Likes

Slow and steady oppover :grin:

1 Like

Update.

  • KCG har solgt 7 mill aksjer og ser ut som de har mer på lager + flere som tar kort gevinst etter emisjonen. Kursen kan droppe nå som DNB markets ser mett ut etter 12 mill aksjer ?:smiley:

  • NON member kjøpte til 5 mill

  • Bekreftet pris på Geslico var 2mill Euro.

“Etter emisjonen i Axactor har Swedbank Generator blitt selskapet største aksjonær med en eierandel på 4,6 prosent. Swedbank ser ut til å ha fått tildelt 20,3 millioner aksjer i emisjonen. Torstein Tvenge økte med 9 millioner til 39 millioner aksjer og er dermed tredje største aksjonær. Jan Haudemann Andersens Datum AS er ny på listen med 17,6 millioner aksjer, samme antall har Morten Angelils Eltek Holding AS. Spencer Trading (Arne Blystad) er ny på listen med 11 millioner aksjer.”

5 Likes

Investeringsøkonom Tom Hauglund i Nordnet anbefaler kjøp av DNB, Axactor, REC Silicon, Nordic Semiconductor og Bakkafrost. Oljeservice-aksjer generelt anbefales solgt. (FA)

1 Like

RT 1.77. Burde være en god støtte rundt emisjonskurs på 1.72 dersom det skulle vise seg å bli en større korreksjon i markedet. Vurderer å selge noen % med litt tap for å frigjøre litt kapital. Kan fort komme mange flotte kjøpmuligheter.

Haha @Duogdu når anbefalte han det? Han kjøpte nå rundt 200k aksjer på 1.77:P

15.06.2016 09:02:40: Axactor signs a 3rd party contract with Endesa, the largest electrical company in Spain

Oslo, June 15, 2016 - Axactor has signed a new contract with the largest
electrical company in Spain, Endesa. The three-year contract is expected to
generate an annual revenue in excess of one million euros.

“The agreement is considered a milestone for our third party collection
business in Spain and underlines our competitiveness in this market space.
With this contract Axactor will be positioned to capture further market
shares in this high volume segment”, says Juan Manuel Gutierrez, Country
Manager Axactor Spain.

For additional information, please contact:

Endre Rangnes, CEO Axactor
Mobile phone: +47 4822 1111
Email: [email protected]

4 Likes