Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

HSBC-nivåer?
Gjeldsinnkreving/innkasso-selskaper klarte seg ganske bra under finanskrisen.

At en så stor aktør som HSBC ikke har vært lavere enn 2009 gir likevel en pekepinn, tenker jeg. Vil dette ta lenger tid enn enkelte kanskje hadde sett for seg ved første øyekast? Hva er tidshorisonten?

HSBC-nivåer. Da menes det hvor mye de er vektet i aksjer?
Det kan jo se på som en pekepinn ja, men hvor mange proffer har ikke nå gått glipp av et av de råeste kvartalene i historien?

Selvsagt. Jeg snakker om hvor man skal investere og putte kronasjene sine nå. Er B2H en aksje man kan vente store hopp fra? Jeg er usikker.

Grei dag dette. Blir spennende å se om vi får brudd opp nå :slight_smile:

Blir spennende H1 den 20. Positivt at de ønsker å ta markedsandeler i Europa-markedet. Q1 og Q2 var positive, så kan bli bra dette.

Blir veldig spennende. Dagens store hopp; hvor ventet føler dere det var?

Sitter selv med en liten pott både her og i Axactor.

Den spretter opp og ned i denne sonen, så det trenger ikke bety all verden, men det dannes en form for gulv, så RR er positiv på litt lengre sikt.

Ikke umulig at akkumulasjons-fasen vare lengre nei, men den har vart en stund nå. Det er bra momentum i aksjen nå og positiv volumbalanse. Jeg tror de neste dager og ukene blir hyggelige i denne aksjen :slight_smile:

Blir spennende å følge. Hva følges som naturlig kursmål før evt. salg? 10 NOK?

Alt for lite, minst 20kr…skal man komme med kursmål, må man jo legge på litt :slight_smile:

Brudd opp :rocket::muscle:

1 Like

Renteregulering

Oslo (TDN Direkt): ABG Sundal Collier høyner sitt kursmål på B2Holding til 11 kroner fra tidligere 9 kroner. Kjøpsanbefalingen fastholdes, ifølge en oppdatering tirsdag kveld.

Er vel bare å holde nå. Skulle gjerne kjøpt tilbake på under 4, men dagens nivå bør være bra inngang det også. Langt opp til emi kurs osv, men utrolig fort gjort å kaste kortene i denne da den stadig faller tilbake og stanger. Samme med Axa. Fort gjort å miste motivasjonen. Hardt rammet av korona disse

1 Like

Oppdateringen de sendte ut, viste jo at B2h ikke var så hardt rammet av korona som man kunne frykte. Aksjekursen er mer rammet enn selskapet for å si det sånn :smile:

4 Likes

Axa meget hardt rammet. Men ikke så ille for B2h kanskje nei. Men frykt for mer lockdown kan bremse kursutviklingen veldig virker det som

1 Like

Axactor har vel mer i Spania som er hardt rammet. Samt de sitter på mange boliger med husokkupanter som er nærmest umulig å få kastet ut i Spania.

1 Like

Ja, var visst omtrent helt nede i Spania i April og Mai. Lysnet i Juni igjen

5,90 er et viktig nivå for B2H. Klarer vi å få etablert brudd over det så tror jeg ikke det tar lang tid opp til 10 kroner.

1 Like