Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

B2Holding ASA: Disclosure of voting rights for the CEO Erik J. Johnsen

B2Holding ASA: Minutes from the Annual General Meeting 2021

B2Holding ASA: Presentation for Carnegie Debt Purchase Seminar 28 May 2021

B2Holding: Long-Term Incentive Program

B2Holding: Long-Term Incentive Program - Mandatory notification of trade by Primary Insiders

B2Holding ASA: Invitation to second quarter 2021 result presentation on Wednesday 25 August

B2Holding ASA: Second quarter and half year 2021 results

Storaksjonær, grunnlegger og tidligere styreleder Jon H. Nordbrekken:

– Mitt råd til nåværende styre og administrasjon er å løfte på lokket og se på mulighetene for bransjekonsolidering. Hadde man sett på potensialet for å fusjonere tror jeg prisingen og verdiene på selskapene kunne blitt mye bedre. Jeg vil ikke navngi noen, men det finnes to til tre potensielle aktører B2Holding kunne slått seg sammen med.

2 Likes

Er det noe annen spennende analyser eller vurderinger i den artikkel?

Det mest spennende er det som var sitert over. I tillegg:

Og Nordbrekken er tydelig på én ting:
– Når det gjelder slike spørsmål er det synspunktene til de som har penger i selskapet som bør vektlegges, ikke til de som sitter i styret og som kun har symbolske aksjeposter. Deres synspunkter må tones betydelig ned, sier han.

Og klarere kan det vel ikke sies, nå må noe skje for å få frem verdiene.

1 Like

Denne har jo gått noe voldsomt siden korona bunnen da

Mye vil ha mer :slight_smile:

Men jo fremdeles et godt stykke opp til ATH og tiden før korona :slight_smile:

Axactor

1 Like

Eller Intrum AB ?

Edit: Tar gjerne prisingen til Intrum; P/B 1,66 og P/E 12. Da skal vi 30-70% opp.

Jeg tror ikke Axa vil kjøpe B2h

B2Holding: Options granted under the Long-Term Incentive Program

B2Holding – Rectifying deficiencies in 2021 Half Year Report’s Responsibility Statement

Bullish så lenge vi befinner oss på rett side av denne linja.

Vil tro at Q3 ikke ødelegger for det, de har vært rimelig stødige i de siste rapportene.

1 Like

B2Holding ASA: Invitation to third quarter 2021 result presentation on Thursday 4 November