Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bergen Carbon Solutions - Småprat

NOTICE OF BERGEN CARBON SOLUTIONS AS’ ANNUAL GENERAL MEETING 2022

Bergen Carbon Solutions – Sanitizing to temporary impact production for about two weeks

Minutes from Annual General Meeting 2022, Bergen Carbon Solutions AS

Topp 20 øker. Foreldrene til medgrunder Finn Blydt-Svendsen kjøper mer og mer. :wink:

Norne er ute med oppdatert analyse, de opprettholder kursmål på 90,-
BCS_2022-04-26.pdf (932,2 KB)

2 Likes

Noen med oppdatert aksjonærliste?

@Sirj4mes aksjonærlister er inkludert hvis du blir Innsider medlem her inne, bare ta kontakt med @pdx

1 Like

Bare å lese mer og bestille her: TekInvestor Aksjeforum

:slight_smile:

1 Like

Noen som vet når tallene kommer i dag? Regner med det er en presentasjon også?

First quarter 2022 results and operational update

Mye optimisme i rapporten. Når er det realistisk å tro på faktiske kontrakter?

Jeg tør ikke anslå noe, men tror det kan drøye lenger enn mange håper på.

Er ingen material-guru, men etter hva jeg har forstått kommer nanokarbonfiber (NCF) i en rekke varianter. Eventuelle kunder må derfor være sikre på at BCS kan levere akkurat den typen de trenger i sin produksjon - i riktig kvantitet, til rett tid og uten variasjon i kvalitet/egenskaper.

Jeg tenker slik på det:
Hvis jeg var innkjøpssjef i en fabrikk som lager plastkomponenter og trenger to tonn av en spesifikk type NCF i måneden, ville jeg da turt å inngå en langsiktig kjøpsavtale med en (uprøvd) leverandør som fremdeles ikke har bygget fabrikken?

“Hva om fabrikken blir forsinket eller leverandøren ikke klarer å levere NCF med konsistent kvalitet? Da stopper jo hele produksjonen (grøss!). Det er fett med grønn NCF, men den risikoen tør jeg ikke ta. Nei, enn så lenge får det holde med et LOI”

Tror (med trykk på “TROR”) derfor håndfaste avtaler kan drøye til fabrikken er nær ferdigstilt.

Presiserer at jeg fremdeles er aksjonær og at BCS er min største posisjon, men slik børsklimaet er, tror jeg imidlertid caset må gjære et par-tre kvartal før reell industriutvikling (ikke fagre løfter) drar kursen oppover.

Forventer dog å bli rikelig belønnet for min tålmodighet i 2023😁

BCS – update on LOI with major Japanese corporation

Utvidet testing og mer CNF skal sendes til Japan.
Er det Panasonic? :innocent:

1 Like

Noen som har peiling på hvem andre enn Zafer Kara som er admin for face-gruppen? Ble kastet på hodet ut :sweat_smile: Sjefshauseren tok som forventet rimelig kjapt på seg diktaturhatten når noen var freidig nok til å stille spørsmål ved sannhetsgehalten til en påstand.

1 Like

Bergen Carbon Solutions AS: Jan B. Sagmo resigns as CEO of Bergen Carbon Solutions

Merkelig timing. Det kan selvfølgelig være rett fram, at det er sykdom som har ført til avgangen.

Gründervirksomhet og industribygging er to forskjellig ting. Forhåpentligvis kommer det inn et tungt navn med kredibilitet.

Frem til det skjer, føler jeg at risikoen for BCS som case har økt. Er long, men en CEO avgang ut av det blå er ikke tillitsvekkende.

BCS – Production on Flesland has started up again

1 Like

BCS – Notice of extraordinary general meeting

Fra nel til bcs

1 Like