Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bergen Carbon Solutions - Småprat

Noen som sitter på megleranalyser som ønsker å dele? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Skrivefeil - dårlig engelsk i børsmeldingen - kritiseres. Er ikke enig i det - utmerket presentert . Viktig å være langsiktig - da tenker jeg minst 3-4 mnd. Veldig spennende - og spesielt hvis muligheter for oppmerksomhet og støtte fra offentlig.

BCS skal være med i Konferansen World Future Energy Summit i Abu Dhabi som har stort nedslagsfelt og dekkes av ikke mindre enn CNN og BBC. Med det fokus har på CCUS så er det vel ikke umulig at denne konferansen vil øke interessen rundt BCS sin teknologi ytterligere. Hva det vil ha å si for kursutviklingen er vanskelig å si. Men det er neppe negativt. At det i tillegg er svært få fri aksjer i omløp kan gjøre at vi etter konferansen får nok en reprising av BCS.
Jeg vil anbefale dere å gå inn på Bergen Carbon Solution sine nettsider - og oppdatere dere på teknologien som til de grader er framtidsrettet.

Ser at du har kopiert Londonmannen sitt innlegg frem til siste avsnitt fra HO.

Dersom du ikke er samme person, synes jeg ikke det er greit når du ikke opplyser om at det er en kopi.

Det er ikke ren kopi - men mye er kopi - og Londonmannen har sitat fra pressen. Jeg følger veldig med på BCS - og ser ingen feil i det jeg her gjør. Jeg er ikke Londonmannen.

Bergen Carbon Solutions - Property acquired in Mosjøen for first potential production factory

1 Like

NOTICE OF AN EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

Good result from battery test

1 Like

BCS: Extraordinary General Meeting held

Bergen Carbon Solutions AS: Business update and contemplated private placement

2 Likes

Det blir jo spennende å se hvilken kurs den emi’en går på…

Tipper vi snakker området 50-55 kroner. De såkalte ‘hjørnestensinvestorene’ krever nok rabatt for å bli med på moroa. Men uansett ikke mer enn rundt 10-15% utvanning, så er vel til å leve med gitt potensialet som ligger i aksjen.
Men kontantbeholdning og emisjonsbeløp tilsier at de i tillegg må ha enten lån og/eller offentlig tilskudd for å komme i mål med finansieringen av Mosjøen-anlegget. Blir spennende å se om det kommer en Enova-sjekk etterhvert.

1 Like

Bergen Carbon Solutions AS: Private placement successfully completed

Bra gjettet @Mulligan :+1:.

Det viktigste er vel at dette nok er ekte hjørnesteinsinvestorer (og ikke rullesteiner á la Spetalen) så de kommer nok ikke til å dumpe noe i markedet for å tjene noen prosent.

Blir spennende å se markedsreaksjonen i dag.

1 Like

Bergen Carbon Solutions AS: Mandatory notification of trade

Spetalen/Saga Pure er vel samme ulla?

2 Likes

Bergen Carbon Solutions AS: Key information regarding subsequent offering

Mandatory notification of trade

Spetalen eier rundt 42% av Saga Pure, så et stykke på vei den samme ulla, ja…

Preliminary fourth quarter 2021 operational and financial result